جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

پوشاک‌ نامتعارف؛ مهمان ناخوانده فرهنگ ایرانی ـ اسلامی

پوشاک نامتعارف

پوشاک نامتعارف، به عنوان مهمان ناخوانده بر هویت‌بخشی فرهنگ ایرانی و اسلامی برخورد جدی از سوی دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت.

  جوانان از معانی اشکال پوشاک آگاهی ندارند

حمید برجسته، کارشناس آموزش زبان انگلیسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آمل, درباره این اشکال و نوشته بیان کرد: این نوشته‌های به صورت حکاکی و برچسب بر روی البسه‌ها قرار می‌گیرند که معانی خاصی را بیان می‌کند.

وی ادامه داد: البته شاید جوانی که این لباس‌ها را می‌پوشد از معانی این نوشته‌ها آگاهی نداشته باشد زیرا برخی از این نوشته‌ها بسیار توهین‌آمیز است.

برجسته با تاکید براینکه شخصی که از این پوشاک‌های نامتعارف استفاده می‌کند بیشتر مورد توجه دیگران در خیابان و بازار قرار می‌گیرد، یادآور شد: شاید آن فرد مشاهده کننده فکر کند که این نوشته‌ها به خود شخص برگردد و این در شان فرهنگ و هویت یک جوان یا نوجوان ایرانی نیست.

این استاد زبان برخی از این نوشته‌ها را با حروف انگلیسی و به منظور آشناییت خوانندگان این گزارش عنوان کرد: در این لباس‌ها نوشته‌هایی چون " I am bear.  من خرس هستم"، " I am pregnant. من بادار هستم"، " Beast حیوان چهارپا"، "Vixen زن شرور"ٰ، "Nude لخت، " Mason فرمانسوری"، " Tippler میگسار"، " Atheist خدانشناس" آمده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد