جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

بخشی از بیانیه ستادکل نیروهای مسلح در سالگرد بازگشت آزادگان


به گزارش مشرق، ستادکل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای 26 مرداد سالروز ورود باشکوه و قهرمانانه آزادگان سرافراز به میهن عزیز را که نتیجه استقامت، پایداری و بردباری در راه آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و لبیک به ندای ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) حاصل گشت را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است: در مقطعی از تاریخ حساس و درخشان کشور که استکبار جهانی با تهییج و وسوسه شیطانی، عامل خبیث و دست‌نشانده خود در منطقه را بر علیه نظام نوپا و انقلاب شکوهمند ایران اسلامی شوراند، خیل عظیمی از جوانان برومند، مؤمن و انقلابی این سرزمین پهناور در کنار برادران خود در نیروهای مسلح قرار گرفتند و با دفاع جانانه و ایثارگری و پایمردی، دشمن زبون را در رسیدن به اهداف شیطانی و آرزوی پوشالی خود ناکام گذاشتند.....

نظرات 1 + ارسال نظر
ایرج فدایی پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 11:48 ب.ظ http://qonaytare123.blogfa.com

سلام چرا مطالبی را که در وب خودم گذاشتم درهنگامی که آن مطلب را در گوگل سرچ می کنم آدرس وب من در جستجوها لیست نمی شود
راهنمایی بفرمایید
فراموش نشود وبم به گوگل معرفی شده و هنگامی که عنوان وبم را سرچ می کنم در اول لیست سرچ ها نمایش داده می شود اما محتویات داخل وبم را که سرچ می کنم در لیست نتایج گوگل نمی آید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد