جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

ما به ‎دنبال جنگی بی‎پایان هستیم!

یک مقام بلندپایه کاخ سفید گفت: در صورت لزوم، اقدام‎های لازم در خصوص طولانی شدن نبرد در سوریه اتخاذ خواهد شد.
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ایالات متحده در پنج سال اخیر از هیج اقدامی برای حمایت از گروه‎های تروریستی تکفیری در سوریه و عراق فروگذار نکرده است؛ اما به‎ راستی کاخ سفید در پس این پشتیبانی همه جانبه از معارضان افراط‎گرای منطقه به دنبال چه اهدافی است؟ 
وقتی شیطان لب به اعتراف می‎گشاید؛ ما به‎دنبال جنگی بی‎پایان هستیم!
 بررسی سیر تحولات خاورمیانه و شمال آفریقا در سال‎های گذشته حکایت از آن دارد؛ با خروش امواج سهمگین بیداری اسلامی بین ملل عرب منطقه در روزهای پایانی سال2010 ،بطور کلی گرایشی به تفکرات تکفیری - صهیونیستی در جریان این انقلاب‎ها دیده نشد. چرا که هدف مردم منطقه از انقلاب‎های مذکور استقرار یک نظام مردم سالار و مستقل از دولت‎های دست نشانده غرب بود. سلسله تغییرات در عقاید اعراب بپاخاسته بدان معناست؛ ترسیم مدل جدید کشورهای عربی به لحاظ ساختاری با الگوی دلخواه واشنگتن و تل‎آویو کاملا متفاوت است و این ترجمه‎ای روا از اضمحلال فاشیسم 70 ساله رژیم صهیونیستی می‎باشد. 
 
وقتی شیطان لب به اعتراف می‎گشاید؛ ما به‎دنبال جنگی بی‎پایان هستیم!
 
بنابراین نظام سلطه به خیال موهوم خود، بکارگیری  عروسک‎های کوکی تروریست را دستور کار خویش قرار داده و به راه‎ اندازی سمفونی جنگ نیابتی مبادرت کردند. حال که نفس جبهه تروریسم دولتی بین‎الملل در مواجهه با سد محور مقاومت به شماره افتاده است؛ سردمداران غربی آن در لکنت زبانی آشکار کاسه چه کنم به دست گرفته و هر دم یک سناریو از زیر میز خود بیرون می‎آورند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد