جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

در آینده ای نزدیک موشک‌های کروز دریایی با سرعت مافوق صوت هم دست پیدا کنیم.

سردار دهقان: دستیابی ایران به موشک کروز مافوق‌صوت در آینده نزدیک به گزارش   حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین دهقان وزیر دفاع  و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم رونمایی از نخستین موتور ملی توربوجت هواپیما به عملکرد این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: در بعد و زمینه های موشکی همه آنچه را که دنبال می کردیم طی این مدت به دست آوردیم؛ سیستم های هدایتی آن را چندگانه کردیم و سیستم های ناوبری آن را به گونه ای طراحی کردیم  که دقت اصابت و هدف‌گیری ما را بالا ببرد.
 
وی افزود:‌ در حوزه موشک های کروز گام های بلندی را برداشتیم و الحمدالله تمام موشک‌هایی که قبلا داشتیم بردشان را دو - سه برابر افزایش دادیم و سعی کردیم آنها را تنوع کاربری ایجاد کنیم یعنی اگر موشکی ساحل به دریا بود و یا از روی شناوری پرتاب می‌شد آنها را هواپایه کنیم و برای عملیات هوایی نیز استفاده کنیم.
 
وزیر دفاع ادامه داد:‌ توانستیم روی سیستم‌های هدایت آنها تغییر ایجاد کنیم و توان موتورهای آنها را افزایش دهیم و بردشان را زیاد کنیم به‌طوری که اگر در بحث دریا یک زمانی نیاز به کیلومترها مسافت داشته باشیم آن را به 100 کیلومتر برسانیم.
 
سردار دهقان گفت: توانستیم سرعت موشک‌ها را بالا ببریم و انشالله در آینده ای نزدیک موشک‌های کروز دریایی با سرعت مافوق صوت هم دست پیدا کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد