جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

چهارده خیانتی که آل‌سعود علیه امت اسلامی مرتکب شده است

"العالم" در خوانشی از بیانات اخیر مقام معظم رهبری خیانت‌های رژیم منحوس آل‌سعود علیه امت اسلامی را برشمرد.
خوانشی از بیانات مقام معظم رهبری/چهارده خیانتی که آل‌سعود علیه امت اسلامی مرتکب شده است
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "العالم" در خوانشی از بیانات اخیر مقام معظم رهبری و پیام ایشان به حجاج بیت الله الحرام به مناسبت فرارسیدن موسم حج امسال، خیانت های رژیم منحوس آل سعود علیه امت اسلامی که مقام معظم رهبری از آنها به عنوان شیاطین خرد و حقیر یاد کردند، را برشمرد.
 
در خلاصه ای از این خیانت ها آمده است: 





  1. خلق فاجعه منا: فاجعه منا را به دست خود به بار آوردند و هزاران نفر از حجاج بیت الله الحرام را در لباس احرام و بال لبانی تشنه در زیر گرمای شدید آفتاب، به قتل رساندند.
 
2. کشتار مجروحان فاجعه منا: به جای آنکه مجروحان فاجعه را درمان کنند و یا آنکه سیرابشان کنند، آنها را به همراه جان باختگان به سردخانه ها منتقل کردند.
 
3. عذرخواهی نکردن: آنها نه تنها از فاجعه هایی که به بار آوردند عذرخواهی نکردند، بلکه از این کار خود پشیمان نیستند و هیچ یک از عاملان این فاجعه بزرگ را مجازات نکردند.
 
4. پنهان کردن واقعیت فاجعه منا: آنها با بی شرمی تمام، حتی از تشکیل هیئتی بین المللی و اسلامی برای روشن شدن واقعیت فاجعه منا شانه خالی کردند.
 
5. صد عن سبیل الله: آنها بنا بر تعبیر قرآن کریم صد عن سبیل الله و مسجد الحرام کردند و مانع از عزیمت حجاج مومن ایرانی به خانه خدا و ادای مناسک حج شدند.
 
6. متهم کردن ایران: آل سعود، درحالیکه با بهانه های واهی، حجاج ایرانی را از حج محروم کردند، تلاش کردند که ایران را به محروم کردن شهروندان خود از حج امسال متهم کنند.
 
7. اعطای زمام امور مسلمانان به صهیونیست‌ها: آنها با کمک دستگاه های جاسوسی آمریکا و اسرائیل، حجاج را تحت نظارت بی سابقه قرار دادند.
 
8. هتک حرمت حرم امن الهی: آنها به بهانه خدمت به حرمین شریفین، حرمت حرم امن الهی را نقض کردند.
 
9.  تبدیل خانه خدا به مکانی ناامن برای مومنین
 
10. خونریزی مسلمانان: جهان اسلام را وارد جنگ های داخلی، کشتار و زخمی کردن انسان های بی گناه کردند.
 
11. تشکیل گروه های تروریستی: رژیم سفاک آل سعود، گروه های تکفیری تروریستی را تأسیس و به سلاح مجهز کردند و مردم کشورهای یمن، عراق، سوریه، لیبی و دیگر کشورها را در خون خود غوطه‌ور کردند.
 
12.ائتلاف با رژیم کودک کش صهیونیستی: آنها به سمت رژیم اشغالگر صهیونیستی دست دوستی دراز کردند و چشم خود را بر درد و رنج مردم مظلوم فلسطین بستند.
 
13. ستم به مردم مظلوم بحرین: ظلم توحش خود را در شهرها و روستاهای بحرین مستولی کردند.
 
14. ورود به هرگونه خیانت ممکن: و آخر آنکه رژیم آل سعود در عربستان، برای بقای تاج و تخت خود، از هیچ خیانت و ظلمی فروگذار نکرده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد