جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

عملیات موصل سرآغازی برای آزادسازی رقه، حلب و یمن است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری الوفد، نوری مالکی، نخست وزیر پیشین عراق، در کنفرانس بیداری اسلامی در بغداد اعلام کرد: نبرد موصل، سرآغازی برای نبردهای آتی در رقه، حلب و همچنین یمن است.


وی افزود: «نینوا می‌آییم» (نام عملیات آزادسازی استان نینوا) یعنی رقه، حلب و یمن می‌آییم. عملیات موصل سرآغازی برای آزادسازی رقه، حلب، یمن و تمام مناطقی است که برخی می‌خواهند اندیشه اسلامی را در آن نابود کنند.
 
نخست وزیر پیشین عراق در سخنرانی خود در کنفرانس بیداری اسلامی از رهبر معظم کشورمان تشکر کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی ایران همواره ابتکار عمل‌های بسیاری در زمنیه توجه به اسلام و مسلمان داشته‌اند.
 
وی در کنفرانس بیداری اسلامی، که در آن به مسئله مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی پرداخته می‌شود، این پرسش را مطرح کرد: اندیشه تکفیری که وارد اسلام شده است از کجا آمده است؟ اندیشه‌ای تمام مذاهب اسلامی را مرتد و ریختن خون مردم را مباح می‌داند!
 
مالکی افزود: عراق با آغاز عملیات "نینوا می‌آییم" به مقابله با این تروریست‌های تکفیری در هر کجا که باشند، موصل باشد یا رقه، حلب، یمن و هر مکانی که تروریست‌ها در آن به دنبال نابودی اسلام باشند، می‌رود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد