جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

وزیر سابق اطلاعات:

دشمن برای نفوذ در نخبگان و مسئولان برنامه‌ریزی کرده است.

حیدر مصلحی

  

حیدر مصلحی

وزیر سابق اطلاعات گفت: دشمن برای نفوذ در نخبگان و مسئولان برنامه‌ریزی کرده است.

  حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در مراسم یادبود شهید نواب صفوی که در تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از اصلی‌ترین وظایف انسان‌ها برای رسیدن به خوشبختی توجه به تاریخ گذشته بوده و به همین علت است که قرآن نیز یک سوم آیاتش در مورد گذشتگان بوده و ما نیز باید در مورد شهدا و گذشتگان خود صحبت کرده و برای آنها یادواره برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه قرآن سرنوشت قوم یهود را برای عبرت دیگران به صورت کامل بیان کرده است، خاطرنشان کرد: قرآن منشور جامع هدایت بوده و اسباب هدایت بشری را فراهم کرده و در تحلیل‌های خود 3 بخش تعقل، عبرت‌گیری و تحریک احساسات را مورد تأکید قرار داده است.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: تفکر و تعقل در تاریخ به انسان کمک می‌کند تا عمق خوشبختی و یا شقاوت ملت‌های مختلف را فهمیده و از آنها برای زندگی خود استفاده کند.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به ویژگی‌های ناب شخصیتی شهید نواب صفوی، خاطرنشان کرد: این شهید عالی‌قدر از انقلابی‌گری و اسلام‌خواهی برای رسیدن به اهداف شخصی خود استفاده نکرده و این دین را برای به وجود آوردن حکومت اسلامی در تمام دنیا می‌خواست.

وی با اشاره به اهداف امام خمینی (ره)، بیان کرد: تمام اهداف امام راحل (ره) با وجود مردم ولایتمدار در حال محقق شدن است.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه ولایتمداری ملت ایران توطئه‌های کشورهای دیگر را همواره خنثی می‌کند، اظهار داشت: دشمن در جریان فتنه 88 به این موضوع رسیده که باید به غیر از قشر مرفه کشور از افراد دیگر نیز استفاده کند و به همین علت طرح نفوذ را برای نخبگان، اقشار مردم و مسئولان برنامه ریزی کرده است.

انتهای پیام/ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد