جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

از نابودی "تل‌آویو" و "حیفا" با موشک‌های غول پیکر "سجیل" و "قدر" تا مشت آهنین نداجا در اقیانوس

مقامات تل‌آویو همچون "نتانیاهو"، "لیبرمن" و "یعلون"، بارها ایران را به حمله نظامی تهدید کرده‌اند و اخیراً هم "آلموز" سخنگوی ارتش اسرائیل علیه ایران لفاظی کرد.

  
توان نابودی
 مقامات رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بارها جمهوری اسلامی ایران را تهدید به حمله نظامی کرده‌اند. 

مقامات "تل آویو" همچون "بنیامین نتانیاهو" ، "آویگدور لیبرمن"، "موشه یعلون"  و ... بارها جمهوری اسلامی ایران را به حمله نظامی تهدید کرده اند و اخیرا هم "موتی آلموز" سخنگوی ارتش اسرائیل علیه ایران لفاظی کرد. 

"موتی آلموز" سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا طی اظهاراتی بیهوده و بی اساس، جمهوری اسلامی ایران را به طور مستقیم تهدید کرد و مدعی شد ایران باید از نبردهای قبلی اسرائیل درباره قدرت ارتش آن، درس بگیرد.

وی در گفتگو با روزنامه سعودی «ایلاف» ضمن ادعای اینکه ایران را نباید بعنوان تهدید درنظر گرفت، مدعی شد تهران بعد از توافق هسته ‌ای با قدرت‌های جهانی، به‌هیچ ‌وجه میانه ‌رو نشده است.

سخنگوی ارتش اسرائیل ادعا کرد ایران تغییری نکرده است، نه قبل از توافق هسته ‌ای و نه بعد از آن. اهداف آن مانند قبل باقی مانده از جمله باز کردن جای پا در منطقه و سوزان نگه داشتن آتش جنگ در آن. ما این موضوع را می ‌دانیم و با آن نیز مواجه شده‌ایم.

این مقام اسرائیلی در ادمه اظهارات گستاخانه خود ادعا کرد ایران باید از سرنوشتی که بر سر «غزه» آمده درس گرفته و ببیند چگونه حملات راکتی و تونل کنی به اسرائیل، سه جنگ هوایی را در سال‌های اخیر برای غزه به ارمغان آورده و بخش زیادی از این سرزمین را نابود کرد.

چند نکته درباره سخنان این مقام ارشد صهیونیستی لازم به ذکر است. در جنگ غزه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بارها با موشک ها 70 تا 160 کیلومتری مناطق مختلف سرزمین های اغالی را هدف قرار داد. 

در جنگ غزه تانک های زیادی در "غزه" و به خصوص محله شجاعیه با حمله رزمندگان حماس نابود شدند. حال این مقام ارتش رژیم صهیونیستی از کدام پیروزی در جنگ غزه سخن می گوید مشخص نیست. 

علاوه بر این جمهوری اسلامی ایران دارای موشک های قدرتمندی است که در زمان لازم هر گونه حمله ای را به سرعت ویران خواهد کرد. موشک های سجیل و عماد قابلیت این را دارند که به هرگونه حمله ای پاسخ کویپبنده ای بدهند. 

جمهوری اسلامی ایران با داشتن سیلوها و شهرهای موشکی پتانسیل گسترده ای را در رصد و نابودی تهدیدات دارد و شلیک موشک هایی که روی بدنه آن ها از زبان عبری استفاده شده این پیام را به اسرائیل می دهد که نباید تهدیدات خود را ادامه دهد و هرگونه تعرض هوایی پاسخ پشیمان کننده خواهد داشت و موشک های ایرانی و به خصوص موشک "قدر" وظایف خود را خوب می شناسند. 

به عبارت بهتر مقامات "تل آویو" که در لفاظی های تهدید آمیز دست بلندی دارند باید توجه کنند که کل وسعت سرزمین های اشغالی در تیررس موشک کلاس "قدر"، "سجیل" و "عماد" است و کوچکترین اقدامی پاسخی دردناک خواهد داشت و این موضوعی است که بارها توسط مقامات لشکری جمهوری اسلامی ایران مطرح شده است. 

البته لازم به توضیح است که توان موشکی ایران دفاعی طراحی شده و قصد حمله به هیچ منطقه ای در آن پیش بینی نشده است ؛ اما توان بازدارندگی تعریف شده موجب گردیده تا اسرائیل جرات حمله هوایی به ایران را نداشته باشد. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد