جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

باید به فردی رأی بدهیم که در برابر دشمنان کوتاه نیاید

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: باید به فردی رأی بدهیم که در برابر دشمنان کوتاه نیاید و تسلیم نشود و در برابر زیاده خواهی ها و زورگویی های دشمان کشور ایستادگی کند.

باید به فردی رأی بدهیم که در برابر دشمنان کوتاه نیاید/ با هرگونه بی‌حرمتی به سربازان برخورد می‌کنم 

 امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم صبحگاه ستاد این نیرو و در جمع کارکنان پایور و وظیفه با تبریک خجسته میلاد امام زمان (عج) اظهار داشت: یکی از برنامه های اصلی و محوری نیروی زمینی تکریم جامعه سربازی است و این امر در رئوس برنامه های نزاجا قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه نگاه نیروی زمینی به سرباز نگاه محترمانه ای است، گفت: توجه به خواسته های کارکنان وظیفه و همچنین برخورد قانونی با آنها از جمله اقداماتی است که در نیروی زمینی دنبال می شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: سرباز زینت کشور است، بنده هیچگونه بی حرمتی و رفتار بد با سربازان را نمی پذیرم و هرگونه گزارشی که در رابطه با بی حرمتی به سربازان به من برسد، با آن برخورد خواهم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به فضای انتخاباتی در کشور، گفت: ما در برابر هر رأی که به صندوق می اندازیم مسئول هستیم، زیرا باید در بین نامزدها به فردی که حافظ منافع انقلاب اسلامی باشد رأی دهیم.

وی با بیان اینکه هر رایی که به صندوق ریخته می شود، خاری در چشم دشمنان است، تصریح کرد: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید به فردی رأی بدهیم که در برابر دشمنان کوتاه نیاید و تسلیم نشود و در برابر زیاده خواهی ها و زورگویی های دشمان کشور ایستادگی کند.

حیدری در ادامه با اشاره به نام گذاری روز حفاظت اطلاعات که مصادف با روز نیمه شعبان است، گفت: سازمان حفاظت اطلاعات ارتش همانند دژی مستحکم از کارکنان ارتش محافظت می کند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد