جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

یکی از آرزوهای بزرگ «عماد مغنیه» تحقق یافت: پس از مرکاوا و گنبد آهنین، نوبت به «اف۱۶» رسید

ارتش اسرائیل

اسرائیل با استفاده از عناصر تبلیغاتی، مفاهیمی از جمله «ارتش شکست ناپذیر»، «اسطوره تانک مرکاوا» و «سازمان جاسوسی برتر دنیا» را برای ارگانهای نظامی خود استفاده می‌کرد تا دشمن را در جنگ روانی مغلوب سازد.

یکی از راهکارهای رژیم صهیونیستی 

برای تقویت ریشه‌های موجودیت نامشروع خود در منطقه استفاده از جنگ تبلیغاتی و جا انداختن اصطلاحات و رویکردهای مبتنی بر منافع و اهداف خود در سطح رسانه‌های بین‌المللی است.  این تلاش‌ها به ویژه  در دهه ۷۰ قرن گذشته میلادی و پس از شکست اعراب در برابر رژیم صهیونیستی خود را نشان داد.  اسرائیل با استفاده از عناصر تبلیغاتی وابسته به خود، مفاهیمی از جمله  «ارتش شکست ناپذیر»، «اسطوره تانک مرکاوا»، و «سازمان جاسوسی برتر دنیا» را برای ارگانهای نظامی و امنیتی خود استفاده می‌کرد تا دشمن را در جنگ روانی مغلوب سازد و آنها را به سمت پروژه‌هایعادی سازی روابط با اسرائیل و پذیرش اشغالگری این رژیم در منطقه بکشاند. 

 http://javaninews.ir 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد