جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

خیانت عربستان به جهان اسلام آشکارا صورت نمی‌گیرد

عربستان

کارشناس غرب آسیا گفت:قبح و تابو ارتباط عربستان با اسرائیل شکسته است، اما آشکار سازی این خیانت به جهان اسلام به راحتی صورت نمی‌گیرد.

امیر موسوی کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به تحرکات اخیر عربستان در رابطه بارژیم صهیونیستی و تلاش برای ایجاد روابط دیپلماتیک با تل آویو، اظهار کرد: از آنجاییکه سیاست منطقه ای  عربستان در راستای چینش نیروها علیه جمهوری اسلامی ایران است، از هیچ تلاشی برای رسیدن به این هدف  فروگذار نمی کنند.

کارشناس غرب آسیا گفت: ریاض در حال حاضر سعی دارد ایران را وادار به عقب نشینی در منطقه کند و اهداف زیاده خواهانه خود را به پیش ببرد. به جزء اسرائیل هیچ  بازیگر منطقه ای دیگری نمی تواند اهداف ریاض را در جهت بلند پروازی های ژئوپلتیکی تامین کند.

موسوی  ادامه داد: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی دارای ارتباطات استراتژیک با آمریکاست و لابی های یهودی در بروکراسی سیاست گذاری کاخ سفید نقش مهمی را ایفا می کنند، اسرائیل میانبری برای عربستان محسوب می شود تا با آمریکا همراهی کند.

  کارشناس غرب آسیا تصریح کرد: ریاض تلاش دارد با جلب رضایت آمریکا مسیر را پیش برد تا زمینه دستیابی به اهداف خود را در منطقه هموار کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد