جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

زننده گل به خودی تیم ملی مراکش پس از بازی با ایران چه گفت؟

به نقل از اکیپ، عزیز بوهدوز مدافع تیم ملی مراکش در مورد شکست یک بر صفر ازتیم ملی ایران و گل به خودی که در دقیقه 95 بازی به ثمر رساند گفت: برای من و هم تیمی هایم بازی سختی بود. ما شروع خوبی داشتیم اما همه چیز طبق برنامه ریزی ما پیش نرفت.

او ادامه داد: من لحظات تلخی را در این بازی تجربه کردم. البته چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد اما از بخت بد من دیروز این ماجرا برای من اتفاق افتاد. من به دلیل اشتباهم در بازی با ایران از 35 میلیون جمعیت مراکش عذرخواهی می کنم.

بوهدوز ادامه داد: می دانم که پس از این گل به خودی من یک احمق خطاب می شوم اما سعی می کنم شرایط به وجود آمده را مدیریت کنم.از این به بعد باید برای بازی های بعدی متحد شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد