جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

روایت عروس نرقصیده و گرمکن مارک‌دار رئیس جمهور...!

خاطرات

حواشی دویست و بیستمین جلسه علنی مجلس روایت توچال گردی رئیس جمهور بود که محال است از یاد نمایندگان برود.

روز سه شنبه ساعت 08:34 دقیقه زنگ مجلس به صدا درآمد و لایحه مقابله با تأمین مالی تروریسم دوباره روی میز نمایندگان قرار گرفت، اما این بار خبری از پذیرش کنوانسیون نبود و همه چیز به تعیین شروط و تعریف مجلس از تأمین مالی تروریسم برگشته بود.

اما طولی نکشید که سفره دل یک نماینده باز شد، بهرام پارسایی که حالا می‌کوشد صندلی ریاست کمسیون اصل نود را بدست بیاورد، در ادامه جلسه و پس از پایان بررسی لایحه تأمین مالی تروریسم آوردن و پهن کردن طومارهای اخیر نمایندگان درباره این لایحه را با گرانی های ارز و سکه مرتبط کرد و همه ماجرای گرانی های روزهای اخیر را به گردن طومار نمایندگان انداخت.

وی که روی انتقادهایش به پهن کردن طومار نمایندگان در مخالفت با پذیرش کنوانسسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم بود، گفت: "مخالفان برجام در این کار خود با ترامپ همراهی کردند".

اما این پایان ماجرا نبود و حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مقابل حرف پارسایی ایستاد و گفت: " عروس بلد نیست برقصد، می‌گوید زمین کج است"...!

ذوالنوری که حالا تریبون را در اختیار گرفته بود، یاد خاطره "توچال گردی رئیس جمهور" و گرمکن مارک‌دارش را زنده کرد و خطاب به پارسایی گفت: "مشکل ما این است که رئیس جمهور با لباس مارک‌دار خارجی می‌رود توچال و کیف می‌کند وگرنه مشکل ما طوماری نیست که در مجلس پهن شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد