جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

اتخاذ مواضع چندگانه از سوی افراد منفعل و مرعوب

علی مطهری، نایب رئیس مجلس در پاسخ به سؤالی در مورد طرح عدم کفایت رئیس جمهور گفته که «الان وقت این کار‌ها نیست.» و بعد اضافه کرده که «مسئول وضعیت جاری کشور آن‌هایی هستند که با هوا کردن موشک، تلاش کردند برجام اجرا نشود که البته به هدف‌شان هم رسیدند.» 

  ملاحظه: علی مطهری چه زود فراموش کرد که موشکی در این مملکت اگر هوا شد، پس از آن بود که عوامل داعش در قلب تهران، مجلس شورای اسلامی را هدف قرار دادند؛ یعنی رسماً به ایرانِ ما حمله شد

و اگر آن موشک‌ها نبود که مقر داعش را در سوریه هدف قرار دهد و مدافع امنیت و ناموس و جان و مال ملت باشد، چه کسی باید پاسخ گردن‌کشی داعش در قلب ایران را می‌داد؟! نیاز به توضیح ندارد که اگر آزمایش‌های موشکی قبلی نبود، به وقت لازم موشک‌های‌مان قابل استفاده نبود و نمی‌شد به فناوری‌اش اعتماد کرد.

لابد (از نظر آقایان اعتدالی) باید در برابر توحش داعش هم کوتاه می‌آمدیم! آن موشک‌ها برای دفاع از سرزمین ما و ملت ما شلیک شد و شرط اخلاق و انصاف نیست که مردان نظامی‌مان را که جز با تصمیم فرمانده کل قوا موشکی هوا! نکرده و نخواهند کرد، بابت دفاع از خودمان سرزنش کنیم (شرط سیاست بماند که مطهری در کل آدم سیاست دانی نیست). اگر موشکی هوا نشده بود، امروزِ ایران مثل هفت سال پیشِ سوریه بود و برجام که سهل است، کل ایران روی هوا بود!

سپاه شاید اشتباه بزرگ‌تری هم کرد؛ موشک زدن به مقر داعش در دیرالزور که بماند، شاید همان ۱۷ خرداد باید پاسدار‌های مجلس مقابل حمله‌ی داعش، دفاعی نمی‌کردند و اسلحه‌ی تکفیری‌ها به جای اتاق انتظار مجلس، در صحن علنی شلیک می‌شد و شاید الان شما زنده نبودید که در باره برجام اظهارنظر کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد