جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

افزایش آمریکایی‌هایی که دراتومبیل زندگی می‌کنند

زندگی در خودرو

تعداد کسانی که به دلیل ناتوانی در یافتن مسکن مناسب و ارزان در اتومبیل هایشان می خوابند رو به افزایش است، با اینکه این کار در بسیاری از شهرهای آمریکا غیرقانونی است.

بر اساس یک آمارگیری در مورد بی خانمانی که اخیرا در کینگ کنانتی سیاتل انجام شده، تعداد کسانی که در کاروان ها و دیگر وسایل نقلیه اقامت دارند، ظرف یک سال گذشته ۴۶ درصد رشد داشته است. به نوشته گاورنینگ، این مشکل در شهرهایی که بازارهای مسکن گران قیمتی دارند از جمله لس آنجلس، پورتلند و سان فرانسیسکو حالتی «انفجاری» دارد.  اگر اقتصاد آمریکا واقعا رو به بهبود است، پی چرا شمار بی خانمان ها با چنین سرعتی رو به افزایش دارد؟ همزمان با تعمیق شکاف بین ثروتمندان و فقرا، طبقه متوسط به شدت به سمت نابودی پیش می رود. نشانه های زیادی دال بر اینکه طبقه متوسط در آمریکا به طور نظام مند درحال از بین رفتن است وجود دارد. هر روزی که می گذرد آمریکاییان بیشتری  از طبقه متوسط جدا می شوند و به جرگه فقرا می پیوندند و این یکی از دلایل اصلی توضیح دهنده افزایش شدید تعداد افراد بی خانمان است. برای مثال تعداد کسانی که در لس آنجلس در خیابان ها می خوابند، ظرف ۶ سال گذشته تا ۷۵ درصد افزایش یافته است.

البته لس آنجلس از این نظر تنها نیست. دیگر شهرهای بزرگ در ساحل غربی نیز با مشکلات مشابهی مواجه اند که سیاتل نیز از جمله آنهاست. بر اساس یافته های موجود امرالد سیتی تنها ظرف یک سال گذشته شاهد افزایشی ۴۶ درصدی در شمار  افرادی بوده که در اتومبیل های خود شب را صبح می کنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد