جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

5 فرمول مذاکره با آمریکا از نگاه رهبری

حضرت آیت الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: با توجه به فرمول آمریکایی‌ها در مذاکره، هر دولتی در جهان با آن‌ها مذاکره کند، دچار مشکل می‌شود مگر جهت گیری هایش با واشنگتن یکی باشد که البته دولت فعلی آمریکا حتی به اروپایی‌ها هم زور می‌گوید. در ادامه فرموا های مذاکره با آمریکا را از نگاه رهبری می خوانید:   
# 5 فرمول مذاکره
5 فرمول مذاکره به سبک آمریکایی‌ها از نگاه رهبری



 
  

5 فرمول مذاکره به سبک آمریکایی‌ها از نگاه رهبری

فرمول 1

رهبر انقلاب در نوعی جمع بندی از این بخش از سخنانشان، افزودند: ما فقط وقتی می‌توانیم وارد بازی خطرناک مذاکره با آمریکا شویم که از لحاظ اقتصادی و سیاسی و فرهنگی به اقتدار مورد نظرمان برسیم و فشار‌ها و هوچی گری‌های او نتواند در ما تأثیر بگذارد، اما در حال حاضر مذاکره قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود و ممنوع است.

فرمول2

_امام راحل عظیم الشأن هم مذاکره با آمریکا را تا وقتی این رژیم آدم نشود ممنوع کرده بود ما هم بر همین نکته تأکید می‌کنیم.

فرمول3

_ حتی اگر به فرض محال قرار بود با آمریکایی‌ها مذاکره‌ای کنیم قطعاً با دولت فعلی هرگز مذاکره نمی‌کردیم.مذاکره با آمریکا وسیله‌ای برای رفع یا کاهش دشمنی آن‌ها نیست

فرمول 4

_ نکته‌ای مهم خطاب به همه سیاستمداران، دیپلماتها، جوانان پرانگیزه، دانشجویان رشته‌های سیاسی و فعالان عرصه سیاست این است که مذاکره با رژیم زورگو و پرتوقع آمریکا وسیله‌ای برای رفع یا کاهش دشمنی آن‌ها نیست بلکه دادن ابزاری به آمریکا است که با آن می‌تواند بیشتر و بهتر اعمال دشمنی کند و اهداف خود را پی بگیرد.

فرمول 5

_ تمرکز شیطان بزرگ بر جنگ اقتصادی را ناشی از ناامیدی از جنگ نظامی، سیاسی و امنیتی و حتی جنگ فرهنگی است. رویش‌های جوان و پربرکت انقلاب و شکست حوادث و آشوب‌های امنیتی سیاسی سال ۸۸، نشان دهنده شکست و یأس دشمن در این عرصه هاست.البته به توفیق الهی و هوشیاری مسئولان و مردم، آمریکا در جنگ اقتصادی نیز شکست خواهد خورد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد