جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

تعامل نیروی هوایی ارتش همچون گذشته با وزارت دفاع ادامه خواهد داشت

 امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی انتصاب امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی را به وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:  «محضر امیر سرتیپ دکتر محمدرضا آشتیانی

وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

استقلال دفاعی کشور عزیزمان و رسیدن به قله‌های خود اتکایی در این عرصه که برای اولین بار پس از خروج مستشاران نظامی خارجی در نیروی هوایی الهی بنیان نهاده شده و پس از آن توسط مردان غیرتمند وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح استمرار یافته به برکت خون طاهر شهیدانی همچون فخری زاده‌ها و مجاهدت‌های نادیده و مکتوم بسیاری از نخبگان دفاعی ایران اسلامی رقم خورده است.

در سال‌های پس از جنگ تحمیلی، آن وزارت انقلابی در سایه هدایت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و تعامل و هم افزای نیرو‌های مسلح و مراکز علمی و دانشگاهی زنجیر‌های تحویل اقلام دفاعی را با دست قدرتمند اعتماد به نفس و استقلال خواهی از هم گسسته است.

اینک که به اعتبار سابقه درخشان سال‌های خدمت در مسئولیت‌های مختلف در آجا و ستاد کل نیرو‌های مسلح، اعتماد ریاست محترم جمهوری و مجلس شورای اسلامی را برای حراست از این میراث ارزشمند و ارتقاء دستاورد‌ها و گسترش دیپلماسی دفاعی کشورمان کسب نموده‌اید، ضمن عرض تبریک، اطمینان می‌دهم نیروی هوایی ارتش همچون گذشته در مسیر تعامل با صنایع تحت امر وزارت متبوع جنابعالی حرکت خواهند نمود.

ضروری است توجه ویژه برادر ارجمند امیر سرتیپ حاتمی در مدت تصدی در آن وزارتخانه قدر شناسی نموده و برای جنابعالی و مجموعه همکاران شریف و صدیق تان از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون و سربلندی مسئلت نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

#ارتش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد