جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

سرلشکر باقری: برد تسلیحات هوانیروز ارتش متناسب با بالگرد‌های روز دنیاست

 سرلشکر باقری در حاشیه افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل قرارگاه جنوب شرق نیروی زمینی ارتش گفت: در این قرارگاه از فناوری‌های روز در زمینه دقت، هوشمندی و برد مناسب در سلاح‌ها و تجهیزات به طور همزمان استفاده شده است.

به گفته رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، «با اقدامات صورت گرفته همه آنچه که باید در مرز‌ها دیده شود به لحاظ صوت، تصویر و دیتا به مراکز فرماندهی و کنترل منتقل می‌شود و در لحظه هم امکان مشاهده گزارش و هم امکان ابلاغ دستور قابل انجام است. در مرز‌های جنوب شرق، شمال شرق، غرب و شمال کشور این اتفاق افتاده و روز به روز هم در حال تکمیل شدن است.»  

مرکز فرماندهی و کنترل قرارگاه جنوب شرق نیروی زمینی ارتش با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ارتباطی روز باعث افزایش سطح تمرکز، سازماندهی بهتر، انسجام و هماهنگی نیرو‌های شرکت کننده در رزم جهت مقابله موثر با تهدیدات می‌شود. این مرکز امکان پیش دستی در برابر تهدیدات را برای نیرو‌های عملیاتی ایجاد می‌کند.

تمامی یگان‌های پهپاد، پدافند هوایی، توپخانه، هوانیروز، موشکی و زرهی توسط این مرکز برای حضور در عرصه‌های عملیاتی سازماندهی و ساماندهی می‌شوند. همچنین، این مرکز با بهره‌گیری از پایش مناطق مرزی و نظارت شبکه محور و براساس اطلاعات آنلاین جامع، سطوح مختلف تهدید را بررسی کرده و جهت تصمیم سازی در اختیار قرار می‌دهد.

نیروی زمینی ارتش در راستای مدیریت دانش بنیان صحنه نبرد با بهره گیری از فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی مرکز فرماندهی و کنترل قرارگاه جنوب شرق را افتتاح کرده است.

#ارتش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد