جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جزئیات برگزاری نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی نوری سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه درباره جزئیات برگزاری نماز جمعه این هفته تهرانجزئیات برگزاری نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: فردا جمعه سیزدهم مهرماه مراسم تجلیل بزرگداشت سید مقاومت شهید نصرالله و همچنین نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلی تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: ساعت ۵:۳۰ صبح درب‌های مصلی به روی نمازگزاران باز خواهد شد و همانند الگویی که در نماز عید فطر داشتیم از چهار ضلع مصلی یعنی از جنوب خیابان بهشتی، از شرق خیابان قنبرزاده، از شمال بزرگراه شهید سلیمانی و از غرب بزرگراه شهید مدرس ما ورودی نمازگزاران را به‌صورت خانوادگی خواهیم داشت.

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: مترو تهران از ۵:۳۰ صبح آغاز به کار خواهد کرد و در ایستگاه‌های شهید مفتح، شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) امکان پیاده‌شدن نمازگزاران و ورود به مصلی تدارک دیده شده است. 

توان رزمی خود را باید در مقابل دشمن افزایش دهیم

امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش روز چهارشنبه در بیست و سومین دوره نظری هیئتتوان رزمی خود را باید در مقابل دشمن افزایش دهیم معارف جنگ شهید صیاد شیرازی که با حضور دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا، با بیان اینکه دفاع مقدس دورانی ویژه بود که شهید صیاد شیرازی در این دوران نقش بسزایی داشت، گفت: شهید صیاد شیرازی از یاران صدیق امام خمینی (ره) بود و صادقانه در جنگ تلاش کرد.

وی درباره لزوم دادن شدیدترین پاسخ به دشمنان بر اساس آیه شریفه «أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ»، با بیان اینکه در مواجهه با تهاجم فرهنگی استکبار، چراغ راه ما منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است گفت: راهبرد ما این است که در مقابل دشمن، مجهز و آماده باشیم و باید آمادگی و توان رزمی را در مقابل دشمن افزایش داد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه شهدا با خدا معامله کردند که  به این درجات رفیع رسیدند افزود: شهادت در راه خدا اجر بزرگی دارد و بهشت جایگاه شهدای مخلص خداست.

تصویر ماهواره‌ای از خسارت موشک‌های ایران به پایگاه هوایی جنگنده اف-۳۵ اسرائیل +عکس

تصاویر ماهواره‌ای از آشیانه جنگنده‌های اف-۳۵ در یکی از پایگاه‌های هوایی ارتش اسرائیل حفره بزرگی را در پشت بام ساختمانیتصویر ماهواره‌ای از خسارت موشک‌های ایران به پایگاه هوایی جنگنده اف-۳۵ اسرائیل +عکس پس از حمله گسترده موشک‌های ایران در سه‌شنبه شب نشان می‌دهد.

به گزارش آسوشیتدپرس، تصاویر پایگاه هوایی نواتیم در جنوب اسرائیل آسیب شدید به سقف ردیفی از ساختمان‌ها در نزدیکی باند اصلی را نشان می‌دهد و قطعات بزرگی از آوار در اطراف ساختمان دیده می‌شود.

نواتیم میزبان پیشرفته‌ترین هواپیما‌های نیروی هوایی اسرائیل، از جمله جت‌های جنگنده رادارگریز F-۳۵ Lightning II است. از تصاویر ماهواره‌ای مشخص نیست که آیا هنگام اصابت موشک، هواپیمایی در آشیانه بوده است یا خیر.

ارتش اسرائیل بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر درباره تصاویر ماهواره‌ای پاسخ نداد.

نواتیم همچنین در جریان حمله موشکی و پهپادی ایران در ماه آوریل نیز آسیب دیده بود.  ادامه مطلب ...