جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

مراسم بزرگداشت شهید «سیدحسن نصرالله» و سرلشکر «نیل‌فروشان» در مصلی تهران

مراسم بزرگداشت شهید «سیدحسن نصرالله» و همراهان ایشان از جمله سرلشکر «عباس نیل‌فروشان» با حضور حضرت آیت‌اللهمراسم بزرگداشت شهید «سیدحسن نصرالله» و سرلشکر «نیل‌فروشان» در مصلی تهران خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی و مشارکت پرشمار نمازگزاران تهرانی در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

مسعود پزشکیان، محمدباقر قالیباف و حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای سران سه قوه در این مراسم حضور یافتند.

محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور، اسکندر مومنی وزیر کشور، آیت‌‌الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، امیر موسوی فرمانده ارتش، سردار رادان، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی، عبدالله صفی‌الدین نماینده حزب الله لبنان و سرلشکر رحیم صفوی، حجت الاسلام حسن خمینی، محمد مخبر، سعید جلیلی، عبدالرضا رحمانی فضلی، علی لاریجانی، حمیدرضا حاج بابایی، غلامحسین اسماعیلی و... نیز در مراسم بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله و سرلشکر «عباس نیل‌فروشان» شرکت کردند.

جمعه نصر؛ مرم ایران «ترس» را ترساندند

در پی موشک باران سرزمین های اشغالی توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شب چهارشنبه ۲۴ مهرجمعه نصر؛ مرم ایران «ترس» را ترساندند ۱۴۰۳، سرویسهای جاسوسی و نهادهای اطلاعاتی و سیاسی غربی و عبری در سلسله تبلیغات منفی در توئیتر و سایر پیام رسانهای خارجی و همچنین رسانه های غربی به دنبال تحت الشعاع قرار دادن افکار عمومی مقامات و مردم ایران و القای ترس و وحشت برآمدند.

به محض اطلاع رهبر معظم انقلاب از چنین فضای مسمومی، ایشان صبح روز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی (ره) در محله پاستور در جمع هزارن نفر از نخبگان کشور حضور یافتند و ساعاتی را با آنان سپری کردند و با هوشمندی، القائات منفی و ترس پراکنی های عبری و غربی را بی اثر کردند.

نماز جمعه امروز تهران در حالی با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود که از حضور ایشان در کسوت امام جمعه تهران بیش از پنج سال می‌گذرد. آخرین حضور رهبری در نماز جمعه در سال ۱۳۹۸ بعد از به شهادت رسید حاج قاسم سلیمانی بود.

با وجود تلاش رسانه‌های بیگانه برای ایجاد ترس و وحشت در دل مردم از حمله احتمالی رژیم صهیونیستی، مردم تهران با ایمان و اقتدار به رهبر خود اقتدا کردند و در نماز جمعه امروز حضور یافتند.