جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

تشکیل قرارگاه سازندگی در ارتش

پوردستان

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: در حال حاضر به جد پیگیر موضوع مسکن مهر برای کارکنان ارتش هستیم و ما همچنین قرارگاه سازندگی را در ارتش راه‌اندازی کردیم.

 

 ، امیر احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش طی گفت‌وگویی تفصیلی به مسائل مربوط به معیشت کارکنان ارتش و برنامه‌های آینده آجا پرداخت و اظهار داشت: در حکم حضرت آقا به بنده به مسئله معیشت اشاره ویژه شده است. به نظر من یک فرد نظامی که مسئولیت سنگین دفاع از امنیت، استقلال و تمامیت ارضی کشور را بر عهده دارد نباید از نظر معیشت مشکلی داشته باشد لذا این فرد جز انجام وظیفه خود نباید دغدغه دیگری داشته باشد. در واقع دغدغه یک نظامی فقط باید انجام وظیفه خود به نحو صحیح و درست باشد. لذا ما بعنوان خادمان این افراد نظامی و ارتشی باید تلاش کنیم دغدغه‌های دیگر را از او بگیریم.

وی افزود: معیشت مولفه‌های زیادی دارد و اگر چند مولفه در کنار هم قرار گیرند معیشت را شکل می‌دهند. مولفه‌های اصلی آن، شامل حقوق و مزایا، مسکن سازمانی، مسکن شخصی، خدمات بیمه‌ای، خدمات درمانی و خدمات تفریحی و رفاهی است که در کنار یکدیگر معیشت را شکل می دهند و سبب می‌شوند مسئولین بتوانند یک رفاه نسبی برای کارکنان خود به وجود بیاورند.

جانشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: آنچه مد نظر بنده بوده این است که به نقطه و جایگاهی برسیم که بتوانیم دغدغه را از فرد نظامی بگیریم و او به هیچ مسئله‌ای جز انجام مسئولیت خود، آن هم به نحو صحیح فکر نکند. از طرفی هنگامی که به داشته‌های خود نیز نگاه می‌کنیم، درمی‌یابیم که بحمدالله در ارتش جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که اگر آنها را به فعل در بیاوریم، خیلی راحت می‌توانیم به رفع برخی دغدغه ها  کارکنان اقدام کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد