جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت آغاز می شود

سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح درباره جزئیات اعطایثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت آغاز می شود مشوق‌های مهارت آموزی و شرایط بهره‌مندی از آنها اظهار کرد: به منظور ترویج فرهنگ مهارت آموزی و ایجاد انگیزه و‌تشویق جوانان به مهارت آموزی، مشوق‌هایی برای سربازانی که قبل از اعزام به خدمت مهارت یاد میگیرند در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اعطای یک ماه کسری خدمت، تعیین سازمان محل خدمت، تعویق اعزام به مدت حداکثر ۶ ماه، انتخاب استان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان، استفاده از یک ماه مرخصی، اعطای یک درجه بالاتر، استفاده از سرباز ماهر به عنوان کمک مربی و مربی در نیرو‌های مسلح، بکارگیری تخصصی در داخل نیرو‌های مسلح و اولویت برای استخدام در نیرو‌های مسلح از جمله مشوق‌های موجود برای سربازان است. 

ادامه مطلب ...

ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین‌الملل

کم کم زمان اثبات ادعا‌ها نیز فرا میرسد؛ صحبت‌هایی که به میان می‌آمد، اما شاید برخی به اثبات آنها شک داشتند. نقل‌هایی کهایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین‌الملل در میان غربی‌ها نیز درباره قدرت کشورمان رواج داشت حالا رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است. شاید بد نباشد به بخشی از این اظهار نظر‌ها نگاهی بیاندازیم.

فاکس نیوز: ایران در آستانه ابرقدرت شدن

تیرماه بود که شبکه فاکس‌نیوز در برنامه‌ای به قدرت روز‌افزون جمهوری اسلامی ایران اذعان و اعلام کرد: ایران در آستانه ابرقدرت شدن است.  ادامه مطلب ...

چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟

اهداف و آرمان‌های جوامع مختلف نسبت به یکدیگر متفاوت است. به‌عنوان مثال جوامع غربی به دنبال حذف معنویت هستند وچرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟ برای‌شان ترویج اخلاق بندگی مهم نیست و روشن است که در چنین جوامعی، همه عوامل دست در دست هم می‌دهند تا آن جامعه به هدف خود برسد. اما در جوامع اسلامی مثل ایران، الهی شدن و ترویج اخلاق بندگی و عبودیت خدای متعال مطرح است و بخش‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و همچنین رفتار‌های اجتماعی باید زمینه‌ساز تعالی جامعه دینی و افراد باشند.  ادامه مطلب ...