جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

سردیس امیر سپهبد شهید سید محمد ولی قرنی رونمایی شد

آئین رونمایی از سردیس امیر سپهبد شهید سید محمد ولی قرنی اولین رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران وسردیس امیر سپهبد شهید سید محمد ولی قرنی رونمایی شد اولین شهید ترور پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد محمد رضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی لطیفی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، فرماندهان و مسئولان ارتش در مدرسه دارالفنون محل تحصیل این شهید والامقام برگزار شد.

در حاشیه این مراسم امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی گفت: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد محمد ولی قرنی و با برنامه ریزی و هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان آموزش و پرورش و همچنین مسئولان مدرسه تاریخی دارالفنون که محل تحصیل، تربیت و شخصیت سازی این شهید بزرگوار است از سردیس، نرم افزار و کتاب زندگینامه این شهید و چند تن از شهدای ارتش در این مکان رونمایی و به دارالفنون اعطا شد.

امیر فولادی افزود: دارالفنون هسته اصلی تشکیل دانشکده افسری (دانشگاه افسری امام علی (ع) کنونی) است، زیرا دروس اولیه این مدرسه شامل دروس پیاده نظام، سواره نظام، توپخانه و ... بوده و شهید قرنی هم در این مدرسه و هم در دانشکده افسری تحصیل کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد