جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

عربستان در حال اجرای نقش صدام در دهه هشتاد است

عربستان در حال اجرای نقش صدام در دهه هشتاد است

عوض حیدرپور   با بیان اینکه ما با شرایط جدیدی در آرایش خاورمیانه جهان اسلام و منطقه عمومی خودمان روبرو هستیم گفت: در این آرایش جدید ما شاهدیم که مجددا آن پان عربیسمی که قبلا صدام سردمدار آن بود، به رهبری عربستان در حال شکل‌گیری است.
 
این استاد دانشگاه دافوس با بیان اینکه عربستان ابتدا ائتلافی را تحت عنوان ائتلاف یمن درست کرد و به یمن حمله کرد خاطرنشان کرد: حالا هم در حال تشکیل ائتلافی با حضور ارتش های جهان اسلام است.
 
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: زمامداران عربستان در حال ایفای همان نقشی هستند که صدام می‌خواست در دهه هشتاد در منطقه به عهده بگیرد.
نظرات 1 + ارسال نظر
ali شنبه 6 خرداد 1396 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.jahan13.ir

سلام
وبت خیلی خوبه خوششحال میشم دوباره بیام تا حمایت کنم ازت و بروز باشی راستی همان طور که باید بدونی داشتن لینک در صفحاتی با پیج رنک بالا تاثیر بسیار زیادی در رتبه و سئوی شما در گوگل خواهد شد ، وب سایت من با تمامی وب سایت ها و وبلاگ ها با هر پیج رنک و رتبه ای ، تبادل لینک میکند ،، این سیستم کاملا اتوماتیک بوده و شما به راحتی و در کمترین زمان میتوانید با ما تبادل لینک داشته باشید و لینک تون رو ثبت و مشاهده کنید که با تبادل سه طرفه رتبه سایتت توی گوگل میره بالا این تبادل هم برای من خوبه هم تو امتحانشم مجانی !
این میتونه یه شانس خوب باشه!
منتظرتم...
www.jahan13.ir

سلام. اومدم . سایت شما را هم در پیوندها ثبت کردم ولی امکان ثبت وب من در لینک شما میسر نشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد