جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

فشار بر نمایندگان برای لغو سؤال از رئیس جمهور

ملکشاهی‌راد

نماینده مردم خرم‌آباد با تأکید بر حفظ موضع خود در قبال سؤال از رئیس جمهور گفت: هنوز ابهامات مربوط به مؤسسات مالی و نوسانات نرخ ارز و همچنین معضل بیکاری پابرجاست و رئیس جمهور باید به مردم پاسخ دهد.

محمدرضا ملکشاهی‌راد در ارتباط با سؤال نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور اظهار  کرد: قانون اساسی میثاق ملی و یک ظرفیت بزرگ برای حاکمیت است و قانون این اجازه را به نمایندگان مردم در مجلس داده است تا به نمایندگی از مردم از رئیس‌جمهور و وزرا سؤال داشته باشد.

  ملکشاهی‌راد در ارتباط با اینکه برخی فشارهای از سوی نمایندگان دولت برای پس‌گیری سؤال نمایندگان از رئیس‌جمهور وارد می‌شود، اظهار داشت: تا کنون افرادی تلاش کرده‌اند موضع من را در قبال سؤال از رئیس‌جمهور عوض کنند اما این فشارها تأثیری در این خصوص داشته و من سعی کرده‌ام آن‌ها را قانع کنم که سؤال از رئیس‌جمهور یک امر خوب و در راستای کمک به حل مشکلات کشور است.

وی در ادامه اظهار داشت: ما در مجلس با سؤال از رئیس‌جمهور به دنبال چوب لای چرخ گذاشتن دولت نیستیم، بلکه به دنبال پاسخگویی به ابهامات مردم و رفع مشکلات آن‌ها هستیم تا نهایتاً بتوانیم در رفع مشکلات به دولت و مردم کمک کنیم.

منبع: فارس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد