جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

برتری‌های عملیاتی ناوشکن «دنا»/ روند ساخت ناوشکن‌های جدید ادامه دارد

 امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی، با اشاره به الحاق ناوشکن «دنا» و ناو مین‌شکار «شاهین» به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ناوشکن دنا چهارمین ناوشکن تولیدشده و ارتقایافته از کلاس ناوشکن جماران است که در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع ساخته و پرداخته شده است. 

#ارتش

 وی با بیان اینکه کار ساخت این ناوشکن که اخیراً به نیروی دریایی الحاق شد، چند سال به طول انجامید، گفت: از ۳۰ بهمن ۱۳۸۸ که فرمانده معظم کل قوا جهت الحاق ناوشکن «جماران» به بندرعباس تشریف آوردند، ایشان تدبیر فرمودند که روند ساخت ناوشکن‌های جدیدتر باید ادامه یابد و به مرور زمان تولید شود تا نیازمندی‌ها به ناوشکن در نیروی دریایی تأمین شود و ما دیگر دست نیاز به سوی سایرین دراز نکنیم؛ خوشبختانه امروز به دست توانمند متخصصان داخلی، چهارمین فروند از شناور کلاس جماران ساخته شده و مأموریت خود را آغاز کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه طبیعتاً هر یک از ناوشکن‌های ساخته شده نسبت به نمونه قبلی برتر‌ی‌هایی دارد، افزود: این ناوشکن نیز در حوزه سرعت و قدرت پیشران، سلاح و سامانه، سامانه راداری و سونار، ارتباطات، شعاع عملیاتی و پذیرش بالگرد و... نسبت به نمونه‌های قبلی دارای برتری‌هایی است.

#ارتش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد