جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

توان رزمی بالگردهای ما پنج درصد بالاتر از قاعده جهانی است

فرمانده هوانیروز ارتش ظهر شنبه در مراسم بزرگداشت عملیات غرورآفرین مرصاد و رونمایی از ۲ فروند هلیکوپتر بازآماد شده که دریوسف قربانی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: توان و آمادگی رزمی بالگردهای هوانیروز جمهوری اسلامی ایران پنج درصد از قاعده جهانی بالاتر است.

وی به شعار ما می‌توانیم اشاره کرد و افزود: امروز این شعار در هوانیروز عملیاتی شده که نتیجه آن اورهال بالگردها بعد از ۴۴ سال تحریم توسط نیروهای هوانیروز است. 

 

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه بازآماد و قطعه سازی در هوانیروز یک نهضت بزرگ است، تاکید کرد: امروز نیروی زمینی و خصوصاً هوانیروز به یک قدرت بازدارنده تبدیل شده و شیرازه آن نیز در طرح‌های لبیک نهفته است که همین امر باعث بالندگی نیروهای زمینی می‌شود.

وی با بیان اینکه هوانیروز در بحث به روز کردن بالگردها گام‌های بزرگی برداشته، ادامه داد: امروز ده‍ها فروند هلیکوپتر مجهز به سامانه دید در شب شده‌اند و در برنامه داریم هلیکوپترهای دیگری را نیز به این سامانه مجهز کنیم.

به گفته وی، تعداد زیادی از خلبانان هوانیروز آموزش‌های لازم برای پرواز در شب را دیده‌اند و نیز در رزمایش‌های مختلف این سامانه عملیاتی شده است

#ارتش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد