جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

فرمانده نیروی هوایی ارتش: از حوزه ساخت و تولید هواپیماهای بدون سرنشین عبور کردیم

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش گفت: پهپاد‌های کمان ۱۲ و کمان ۲۲ که جزو پهپاد‌های بسیار ارزشمند ما محسوب می‌شوند و توسط صنعت‌گران نیروی هوایی ارتش به تولید انبوه رسیده است.

وی افزود: این پهپاد‌ها به تمام مهمات بومی از جمله موشک‌های دقیق و بمب‌های دورایستا نقطه‌زن تجهیز شده و در این رزمایش مورد استفاده قرار گرفته است.  

امیر سرتیپ واحدی ادامه داد: ما توانستیم اهداف‌مان را در این رزمایش مورد اصابت قرار دهیم. در آینده نزدیک ان‌شاءاالله خبر‌های بسیار خوبی از این پهپاد‌ها خواهید شنید. از پهپاد کمان ۱۲ که طبق آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده، می‌توان در زمینه شناسایی، جنگ الکترونیک، عملیاتی و کشف اهداف استفاده کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: در این رزمایش تاکید بر این بود که ابتدا با حجم انبوهی از پهپاد‌های به اهداف از پیش تعیین شده حمله کنیم و خداراشکر که در این زمینه موفق بودیم. نیروی هوایی ارتش نقش محوری در رزمایش ایفا کرد.
وی خاطرنشان کرد: ما چشم‌داشتی به هیچ کشوری نداشتیم و نخواهیم داشت. جمهوری اسلامی ایران یکی از قطب‌های پهپادی منطقه است که باعث افتخار سربازان ولایت در نیروی هوایی ارتش است.

#ارتش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد