جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

سرلشکر موسوی: ارتش در تأمین و حفظ امنیت ایران و مردم، پشتیبان فراجا است

امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی امروز چهارشنبه با صدور پیامی، هفته فراجا را به سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در این پیام آمده است: پیشرفت، تعالی و توسعه همه‌جانبه و پایدار به بستری امن نیازمند است و برقراری نظم و امنیت اجتماعی در کشورمان نیز در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی و مخلصانه کارکنان جان بر کف فرماندهی انتظامی تحقق یافته و استمرار می‌یابد.  

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: در روز‌های اخیر حافظان امنیت و آرامش جامعه، با اقتدار از امنیت این مرز و بوم در برابر دسیسه‌های دشمنان که در قالب اغتشاشات، خود را نشان داد دفاع کردند، سنگ خوردند، ناسزا و هتک حرمت شدند، اما صبوری کرده و مسیر خطیر خود را مقتدرانه‌تر از پیش، برای امنیت و آسایش مردم ایران اسلامی و ممانعت از تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات ادامه داده و ترجمان زیبای فاستقم کما امرت شدند.

وی تاکید کرد: ملت بزرگ و مظلوم، اما قوی و فهیم ایران اسلامی نیز، با بی‌اعتنایی به تبلیغات گمراه کننده دشمنان بدخواه نظام مقدس جمهوری اسلامی، امیدوارتر و مستحکم‌تر از همیشه، فرماندهی انتظامی، ارتش، سپاه و بسیج را پناهگاه و مأمن خود دانسته و می‌دانند.

#ارتش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد