جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

پدافند غیرعامل باید در تمام بخش‌ها تسری یابد

امیر عزیز نصیرزاده طی سخنانی در همایش ملی پدافند غیرعامل با بیان اینکه کشور ما در موقعیت بسیار

 حساس ژئوپلیتیکی و در منطقه‌ای منحصربه‌فرد قرار گرفته است، اظهار کرد: جذابیت‌های این منطقه علاقه بازیگران سیاسی از جمله طمع استکبار جهانی را نسبت به منابع غنی این منطقه جلب کرده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی پیامدهای وسیعی در معادلات جهانی و منطقه‌ای ایجاد کرد و منافع دنیای غرب و استکبار جهانی را تحت‌الشعاع قرار دارد. از اینرو توطئه‌ها و فتنه‌ها در طول گذار از چهار دهه از انقلاب اسلامی شکل گرفت و در مقاطعی شدت یافت.  

نصیرزاده یادآور شد: توطئه استکبار جهانی ملت ایران در دهه اول انقلاب ما را با جنگ تحمیلی مواجه کرد و دهه دوم انقلاب نیز با ایجاد وضعیت چند قطبی در کشور مواجه شدیم و دهه سوم هم دشمن با رمز تقلب در انتخابات به دنبال مهار و توقف حرکت تمدن‌سازی انقلاب اسلامی بود.

جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: استکبار جهانی در دهه چهارم انقلاب‌ با بستر فناوری تحولات زیادی در تهدیدات ایجاد کرد که امروز در پی آن با تهدیدات تلفیقی و شناختی مواجه هستیم.

وی ادامه داد: با روی کارآمدن دولت جدید، شتاب پیشرفت در کشور آغاز شد و به تبع آن امید در میان مردم زنده شد. جراحی اقتصادی صورت گرفت و راه روشنی بین مردم باز شد و مطابق با منطق سیاست‌های بین‌المللی و جهانی و منطقه‌ای کشور ما در سازمان‌های مهمی عضو شد و به عنوان یک کنشگر اثرگذار در معادلات و مجامع بین‌المللی نقش آفرین شد که این خوشایند دشمنان نبود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد