جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

ولایت فقیه نماد و تجسم عینی صراط مستقیم است


امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه ۲۶ آبان) در اولین همایش ملی شناسایی و آینده‌پژوهی تهدیدات نوین نظامی که در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، گفت: نیروی زمینی ارتش اولین نیرویی است که پیش‌قدم شده و همایش ملی شناسایی و آینده‌پژوهی تهدیدات نوین نظامی را به میزبانی دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار کرده است.  

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین، افزود: صراط مستقیم در هر عصر و زمانی باید نمود عینی و قابل تجسم داشته باشد که ما با نگاه چشم سر به آن شخصیتی که نماد صراط مستقیم است و با استفاده از سیره، منش، روش، کلام و هدایت او در گمراهی و ضلالت باقی نمانیم. 

 

وی افزود: در زمان حیات رسول‌الله (ص) شخص ایشان نماد صراط مستقیم بودند و مردم همه چیز را از ایشان یاد گرفتند، هر فردی پشت سر رسول‌الله (ص) قرار گرفت، رستگار شد و هر فردی که تبعیت نکرد در ضلالت و جهل ماند. در زمان ائمه معصومین نیز نماد عینی صراط مستقیم آن بزرگواران بودند.

امیر حیدری تأکید کرد: امروز در غیاب رسول گرامی اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع)، ولایت فقیه نماد و تجسم عینی صراط مستقیم است. امروز هر فردی که می‌خواهد رستگار شود و در جهل، گمراهی و ضلالت نماند، باید به صراط مستقیم خود یعنی ولایت فقیه نگاه کند تا راه را از چاه تشخیص دهد و گمراه نشود. انسان برای رستگار شدن باید در پرتوی نور ولایت فقیه حرکت کند تا گمراه نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد