جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

سرلشکر موسوی: نیرو‌های مسلح به تهدیدات احتمالی رژیم صهیونیستی با قاطعیت پاسخ می‌دهند

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ که با حضور نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی در جنوب شرق کشور، سواحل مکران، دریای عمان و اقیانوس هند در وسعت سه میلیون کیلومتر مربع از شرق تنگه هرمز تا پسابندر و در عمق تا مدار ۱۰ درجه شمالی انجام شد، با موفقیت به پایان رسید.  

فرمانده کل ارتش با اشاره به ابعاد مختلف رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش بیان کرد: نیروی زمینی ما در شرایط آب و هوایی بسیار متنوع و نامساعد در حالی که بارش باران شدید را داشتند و منطقه از نظر جوی منطقه مناسبی برای اجرای همه برنامه‌ها نبود، موفق شدند تا برنامه‌های از پیش تعیین شده خودشان را به خوبی انجام دهند.

وی ادامه داد: پدافند هوایی ارتش با سامانه‌های موشکی خود موفق شد اهدافی که برای او تعیین شده بود را با سطح مقطع راداری پایین مورد اصابت قرار دهد و یک موفقیت بزرگ را برای این نیرو و قرارگاه مشترک پدافند هوایی کسب کند.

سرلشکر موسوی همچنین با اشاره به نقش نیروی هوایی ارتش در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، گفت: نیروی هوایی با شکاری‌ها و جنگنده بمب‌افکن‌های خود موفق شد تمام ماموریت‌هایی که در فرانمای رزمایش برای او تعیین شده بود را با بهترین نتیجه و نمره ممتاز به سرانجام برساند.

#ارتش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد