جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

دیدار فرمانده کل ارتش با وزیر کشور

​امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان ارتش با اسکندر مومنی وزیردیدار فرمانده کل ارتش با وزیر کشور کشور دیدار کردند.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در این دیدار که در وزارت کشور برگزار شد، موفقیت اسکندر مومنی کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به وی تبریک گفتند.

سرلشکر امیر موسوی، در این دیدار با اشاره به سوابق مدیریتی و خدمات ارزنده مومنی در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: مومنی در هر مسئولیتی که بوده خدمات ارزشمند و ماندگاری برجای گذاشته است و ان شاءالله در وزارت کشور هم منشاء خدمات شایسته‌ای خواهد بود.  ادامه مطلب ...

فرمانده کل ارتش با وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح دیدار کرد

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه حجت الاسلام حسنی، رئیس سازمانفرمانده کل ارتش با وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح دیدار کرد عقیدتی سیاسی ارتش با امیر عزیز نصیرزاده، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح دیدار کردند.

در این دیدار جمعی از فرماندهان و معاونین ارتش، فرمانده کل ارتش را همراهی کردند.

گفتنی است؛ در این دیدار معاونین ارتش در خصوص تعامل بهتر با وزارت دفاع مواردی را مطرح کردند و توافق نمودند که در آینده نزدیک جلسه مجزایی بین وزیر دفاع و فرماندهان سازمان‌ها با هدف ارتقای تعاملات فی‌مابین و با رویکرد همکاری ویژه دو سازمان برگزار گردد تا راهکار‌های مطلوبی اتخاذ و عملی گردد.

#ارتش