جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

رژیم صهیونیستی بداند نیرو‌های مسلح ما آماده هستند

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه مراسم رژه ارتش اظهار کرد: نیروی زمینی سه تغییر و تحول مهم در سال‌های اخیر در خودرژیم صهیونیستی بداند نیرو‌های مسلح ما آماده هستند داشته است. ابتدا تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب که این نیرو به یک نیروی متحرک و هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون چنین نیروی زمینی‌ای را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده‌ایم.

وی افزود:نیروی زمینی تسلیحاتی را وارد نیرو کرده که اکثریت آن در همین نیرو طراحی و توسط وزارت دفاع و با همکاری نیروی زمینی به شکل دارای قابلیت هوشمند و دقیق زن و دور زن باشند.  ادامه مطلب ...

هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبرو خواهد شد

سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در حاشیه رژه ۲۹ فروردین و در جمعهر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبرو خواهد شد خبرنگاران گفت: ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت‌های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم بخش کوچکی از توانمندی‌ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده باش هستند در رژه حضور نداشتند.

فرمانده کل ارتش افزود: در عین حال آنچه امروز دیدید گوشه‌ای از قدرت نیرو‌های مسلح برای دفاع از آرمان‌های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور شود با پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای روبرو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مُهلک تری پاسخ خواهیم داد.  ادامه مطلب ...

عملیات وعده صادق ثابت کرد که مسلمانان یک حرف می‌زنند

امیر دریادار شهرام ایرانی در حاشیه مراسم رژه ارتش در جمع خبرنگاران درباره تغییر موازنه قوا در منطقه، اظهار کرد: خیلی وقتعملیات وعده صادق ثابت کرد که مسلمانان یک حرف می‌زنند است که موازنه قوا در منطقه با وجود نیروی مقاومت تغییر کرده است. امروز با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می‌زنند و آن حرف حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.

وی افزود: با عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت شد که چگونه قدرت واقعی با قدرت پوشالی در صحنه عمل می‌کند. ادامه این روند ان شاءالله اینگونه است که دولت‌های منطقه خواست مردم خود را انجام دهند و این دولت‌ها بیدار می‌شوند و متوجه می‌شوند که ملت‌های خود چه می‌خواهند.

آماده اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم

امیر حمید واحدی در حاشیه رژه روز ارتش درخصوص آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، اظهارکرد: نیروی هوایی با کمک وزارتآماده اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم دفاع و همکاری ارتش و ستادکل آماده‌تر از همیشه است. آمادگی که امروز در زمینه سوخو۲۴ داریم از همه زمان‌ها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده‌ها هم آمادگی صد در صد داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد ضربه‌ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اسکادران‌های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند، گفت: ما در تمام زمینه‌های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همینجا به دشمنان ایران توصیه میکنم خطای راهبردی نکنند.

وی در پایان گفت: جوابی که سپاه به آنها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می‌کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیرو‌های مسلح ایران انجام دهیم.

چه تجهیزاتی از ارتش در رژه روز ۲۹ فروردین به نمایش درآمد؟

صبح امروز در سراسر کشور مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان، امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار حاجی زاده هوا فضا سپاه، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهمگ کننده ارتش، سردار احمدرضا رادان فرمانده نیروی انتظامی و سرلشکر یحیی صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مراسم رژه ارتش در تهران حضور دارند.

روز ارتش

  ادامه مطلب ...

آغاز مراسم رژه روز ارتش

مراسم رژه روز ارتش صبح امروز با حضور آیت الله  رئیسی رئیس جمهور، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی نمایندهآغاز مراسم رژه روز ارتش ولی فقیه در ارتش، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سید رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، سردار رادان فرماندهی انتظامی کل کشور، امیر حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده کل ارتش، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده پدافند هوایی ارتش، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح آغاز شد.

بخشی از دستاورد‌ها و تجهیزات بومیِ پهپادی، موشکی، هوایی، دریایی و زمینی در این مراسم به نمایش در خواهد آمد. 

همچنین در این مراسم یگان‌های برتر از مقابل جایگاه فرماندهان رژه خواهند رفت. این مراسم به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

مراسم گرامیداشت روز ارتش تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود

مراسم گرامیداشت روز ارتش و رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت ۲۹ فروردین، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشتمراسم گرامیداشت روز ارتش تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش، تا ساعاتی دیگر در تهران و سایر استان‌های کشور آغاز می‌شود.