جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

فیلم سینمایی شهید صیاد شیرازی در حال تولید است

امیر سرتیپ محمدرضا فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی شخصیت،فیلم سینمایی شهید صیاد شیرازی در حال تولید است سرمایه ملی و الگویی برای همه جوانان ما نه فقط برای نظامیان است.

وی ادامه داد: برای نظامیان، همه سکنات، رفتار، کردار، گفتار و  حتی ذهنیت او با ارزش است و ما از این شهید بزرگوار درس می‌گیریم و سعی می‌کنم به آن عمل کنیم.

امیر فولادی افزود: اما شهید صیاد شیرازی شخصیت جامعی است که می‌تواند برای تمام جوانان اعم از آن‌هایی که لباس رزم بر تن دارند و یا دانشجویان و یا نسل جوانی که در کسوت سربازی هم نیستند الگو باشد.  

وی افزود: به عنوان مثال نظم و روحیه جهادی و بسیجی، تدین و طرح و برنامه ریزی او، آن جنبه‌های نبوغ علمی و دانشی و مدیریت و فرماندهی او بسیار مهم و بزرگ است و از هر جنبه به سیره‌اش نگاه کنیم می‌تواند حرف‌ها برای گفتن داشته باشد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درباره این که آیا در شناساندن شهید صیاد شیرازی و سایر شهدا آیا موفق عمل کرده ایم اظهار کرد: متاسفانه تا به امروز نتوانستیم این اقدام را انجام دهیم. البته در این زمینه جای فیلم سینمایی درباره شهید صیاد هنوز خالی است همچنین جای سریال ۴۰ یا ۵۰ قسمتی خالی است.

وی ادامه داد: همایش‌های بزرگی تا به امروز برگزار شده. هر ساله تعداد زیادی از مساجد در سطح کشور به شهد صیاد می‌پردازد. اما هنرمندان، اهالی رسانه و کسانی که می‌توانند تولیدات فاخر و ماندگار برای آیندگان عرضه کنند هنوز جایش خالی است.

وی در انتها گفت: البته امسال به همت ارتش جمهوری اسلامی ایران فیلم سینمایی از عملکرد شهید صیاد شیرازی در دوران مقابله با ضد انقلاب در کردستان و بخشی هم مربوط به دوران دفاع مقدس در حال تهیه و تولید است و به امید خدا امسال به جشنواره فجر خواهد رسید و جوانان ببینند و با این چهره بزرگ و بسیار جامع کشور ما آشنا شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد