جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

ننگ بر مدعیان حقوق بشر که با سکوت خود، زمینه ساز وحشی گری‌های رژیم صهیونیستی شده‌اند

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش طی پیامی شهادت فرزندان و نوادگان اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبشننگ بر مدعیان حقوق بشر که با سکوت خود، زمینه ساز وحشی گری‌های رژیم صهیونیستی شده‌اند مقاومت اسلامی "حماس" در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ أَوْفَىٰ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ ۚ وَذَٰلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ.

برادر ارجمند آقای اسماعیل هنیه، رئیس محترم دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی - حماس

 سَلَامٌ عَلَیْکُمْ بِمَا صَبَرْتُمْ

بار دیگر عجز و درماندگی رژیم سفاک صهیونیستی در مواجهه و رویارویی مستقیم با رزمندگان جبهه مقاومت، نقاب از چهره پلید این دشمن بشریت برداشت.

​  ذلت و ننگ ابدی بر مدعیان حقوق بشر که با سکوت و حمایت‌های ناجوانمردانه خود، زمینه ساز خوی وحشی گری‌های این رژیم نامشروع شده‌اند.

شهادت فرزندان و نوادگان حضرتعالی موجب تالم خاطر اینجانب و رزمندگان جبهه حق در جغرافیای گسترده ایستادگی در برابر ظلم و ستم شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی عمیق با مبارزان جبهه مقاومت و مردم شجاع غزه و تسلیت فقدان آن عزیزان به جنابعالی، از پروردگار متعال برای شهدای عزیز، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

 بدون تردید و با اعتقاد راسخ به تحقق وعده حق تعالی، خون پاک فرزندان معصوم، کودکان و زنان بی پناه، سرداران و فرماندهان رشید به ثمر خواهد نشست و در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی رژیم کودک کش صهیونیست و پیروزی جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی خواهیم بود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد