جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

اشتباه از سوی دشمنان با یک پاسخ دندان‌شکن روبه‌رو خواهد شد

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه بیست و پنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد «شهید علی صیاد شیرازی» در جمعاشتباه از سوی دشمنان با یک پاسخ دندان‌شکن روبه‌رو خواهد شد خبرنگاران اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی را باید در ابعاد مختلفی بررسی کرد، یکی از ابعاد آن بعد اخلاقی این شهید است که در این بُعد در شاخص‌های مختلف از جمله صبر، رفتار و گفتار ایشان نمونه بودند.

وی بُعد دیگر را انقلابی بودن شهید صیاد شیرازی دانست و گفت: این شهید بزرگوار از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در جریان مبارزات حضور داشته و تلاش‌های زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی کرده است. 

 

معاون هماهنگ کننده کل ارتش با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی در موضوعات بعد از انقلاب اسلامی نیز تلاش‌های پرثمری داشته است، اظهار کرد: ایشان در مقابل دشمنانی که به دنبال اختلافات قومی و مذهبی در کشور بودند، ایستادگی کرده و نقش پررنگی داشته است.

دریادار سیاری افزود: ویژگی بعدی شهید صیاد شیرازی ولایتمداری بود که از این جهت جایگاه بسیار والایی داشت و نیز به معنای واقعی ایثارگر بود.

وی با تأکید بر اینکه شهید صیاد عامل وحدت نیرو‌های مسلح کشور بود، بیان کرد: در طول دفاع مقدس هرجایی که بین نیرو‌های مسلح وحدت داشته‌ایم، پیروز شده‌ایم، بنابراین وحدت که امروز هم مورد نیاز جامعه ماست یکی از ویژگی‌های شاخص این شهید بزرگوار است.

معاون هماهنگ‌کننده کل ارتش در ادامه به سبک مدیریتی و فرماندهی شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و گفت: حضور غیرمترقبه شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد و مقابله با منافقین، این خود نوعی سبک مدیریتی شهید صیاد بود.

دریادار سیاری اظهار کرد: توصیه ما این است که به عنوان مکتب صیاد نوع فرماندهی و مدیریت این شهید در مقاطع مختلف به همگان گفته شود.

وی در پاسخ به این سوال که ارتش جمهوری اسلامی امروز در چه وضعیتی از امادگی و اقتدار قرار دارد و در پاسخ‌گویی به دشمنان چگونه است، گفت: امروز مقاومت نه اینکه تنها جنبه دفاعی داشته باشد یعنی آنقدر قوی باشیم که توان بازدارندگی نیرو‌های مسلح و کشور را به دشمنان نشان دهیم و امروز این اتفاق رخ داده است.

معاون هماهنگ‌کننده کل ارتش در پایان تأکید کرد: دشمنان می‌دانند که اگر بخواهند تجاوزی به تمامیت ارضی و ارزش‌های انقلاب داشته باشند با یک پاسخ دندان شکن روبه‌رو خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد