جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

سرمایه‌های جمهوری اسلامی جوانان هستند نه نفت و گاز!

سرمایه‌های جمهوری اسلامی جوانان هستند نه نفت و گاز!

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا در مراسم گرامیداشت شهدای سایت راداری سوباشی که در ستاد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی برگزار شد اظهار داشت: شهدا به ما آموختند شیطان بزرگ همواره شیطان بزرگ است و سرمایه‌های واقعی جمهوری اسلامی ایران نفت و گاز نیستند بلکه جوانان و شهدای این مرزو بوم‌اند.

وی با اشاره به عملیات مرصاد که منافقین را کوبید گفت: دشمن در عرصه نظامی 8 سال جنگ و در عرصه سیاسی تهدید و تحریم و بداهلی و بداخلاقی و در عرصه علمی با شیطنت خود قصد آسیب رساندن به ملت ایران را داشت و دانشمندان ما را به شهادت رسید.

  فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا تأکید کرد: در همه عرصه‌ها دشمن از جمهوری اسلامی مقاومتی و شکست سختی خورد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره تهاجم فرهنگی و لزوم مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن اظهار داشت: نتیجه تهاجم فرهنگی اشغال جغرافیا نیست بلکه جهت دهی به نظام حکومتی است و یاد گرفتیم که حیات کشور را سیستم‌های نظامی بیمه نمی‌کند بلکه نیروی انسانی متعهد و ولایی بیمه می‌کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا با اشاره به لزوم یورش فرهنگی به جبهه دشمن در عرصه تهاجم فرهنگی و تقویت جبهه خودی خاطر نشان کرد: حضور ملت انقلابی ایران در عرصه‌های مختلف و روزهای قدس 22 بهمن و 9 دی باعث تقویت قدرت و انسجام داخلی و ناامیدی دشمن می‌شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد