جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جهان از آمریکا متنفر است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با تاکید بر تنفر جهان از این کشور، اعلام کرد اجازه اجرای توافق هسته ای را به عنوان رئیس جمهور نخواهد داد. 

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از واشنگتن اگزمینر، «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا در سخنرانی انتخاباتی خود گفت: در صورتی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوم تضمین می دهم که اجازه اجرایی شدن توافق هسته ای با ایران را ندهم. 
ترامپ همچنین پیش بینی کرد «جان کری» وزیر خارجه آمریکا در پی دستیابی به توافق هسته ای با ایران نامزدی در انتخابات آتی را از هیلاری کلینتون نامزد پیشروی حزب دموکرات برباید. این توافق احتمال می رود پس از مطرح شدن در سنای آمریکا پس از تعطیلات تابستانی کنگره تصویب شود. 

ترامپ در سخنرانی خود همچنین گفت آمریکا در حال حاضر با مشکلات بسیار زیادی روبرو است؛ آمریکا باید ارتش خود را تقویت کند چنانکه  ژنرال ری اودیرنو گفته است ارتش آمریکا در بدترین شرایط در تاریخ از نظر آمادگی قرار دارد.
ترامپ ضمن اذعان به انزوای آمریکا در جهان گفت: در حالی در بدترین شرایط آمادگی ارتش قرار داریم که جهان نیز از ما متنفر است.

ترامپ گفت:  فکر می کنم توافق هسته ای با ایران برای آمریکا، اسراییل و منطقه یک فاجعه است، این توافق منجر به اشاعه تسلیحات هسته ای خواهد شد، بند مربوط به بیست و چهار روز و دیگر بندهای این توافق در حالی به ایران داده شده است که حتی زندانیان آمریکایی نیز در ایران آزاد نشدند. 

وی ادامه داد: گفته می شود که چه کسی چنین توافق را امضا می کند، من به شما تضمین می دهم که در صورتی که رییس جمهور شوم اجازه تحقق این توافق نامه را ندهم. 

ترامپ گفت: ما در حال نهایی کردن یک توافقنامه بسیار بد هستیم. درحالی ما مذاکره کنندگانی نامناسب در این مذاکرات داریم که ایرانی ها مذاکره کنندگانی بسیار قابل هستند. آنها به حماقتی که ما در دستیابی به این مذاکرات نشان داده ایم می خندند. ما باید تحریم های ضد ایران را دوبرابر یا سه برابر کنیم و آنها را وادار کنیم دوباره به میز مذاکره باز گردند. آنها در حال دستیابی به یک توافق بسیار خوب هستند.

 وی افزود: ما براساس این توافق ماهانه میلیون ها دلار به آنها پرداخت می کنیم و دولت آمریکا در پاسخ به اینکه چرا این پول را نگه نمی دارد می گوید این پول ربطی به مذاکرات ندارد. 
این میلیاردر آمریکایی که در نظرسنجی ها بیشترین بخت را برای انتخاب به عنوان نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری دارد، در سخنرانی خود وعده داد از نامزدی که این حزب انتخاب کند ،‌حمایت خواهد کرد .

وی پیشتر تهدید کرده بود در صورتی که به عنوان نامزد جمهوری خواهان انتخاب نشود ،‌ به عنوان نامزد مستقل وارد عرصه رقابت ها خواهد شد.

ترامپ که فعالیت اقتصادی او در عرصه ساخت و ساز است در کنفرانسی خبری در ستاد کل تبلیغاتش در نیویورک گفت: من کاملا به حزب جمهوری خواه و ارزش های محافظه کارانه ای که از آن دفاع می کند اعلام وفاداری می کنم و ما به سختی مبارزه می کنیم و پیروز خواهیم شد.

 انتهای پیام/ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد