جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

هم افزایی نیرو‌های مسلح مهم‌ترین عامل بازدارندگی و افزایش اقتدار است

امیرسرتیپ دوم محمد صادقیان فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال (تهران) در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان پدافندی، اظهارهم افزایی نیرو‌های مسلح مهم‌ترین عامل بازدارندگی و افزایش اقتدار است داشت: امروز مجموعه ارتش و نیروهای مسلح دانش محور است و همواره شاهد طراحی و توسعه بسیاری از تجهیزات کارآمد و پیشرفته هستیم.

امیرسرتیپ دوم صادقیان، گفت: هم‌افزایی، انسجام و تبادل دانش نیروهای مسلح کشورمان مهم‌‌ترین عامل بازدارندگی و افزایش اقتدار است. 

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال با اشاره به آمادگی این یگان پدافندی و گروه های زیر مجموعه به منظور حضور با شکوه در رژه ۲۹ فروردین، خاطرنشان کرد: امسال ارتقا برخی از دستاوردهای دفاعی، ارزیابی سطح آمادگی یگان‌های عملیاتی پدافند هوایی و سیادت از مرزهای هوایی کشور، از دیگر اهداف از پیش تعیین شده این رژه است.

وی با بیان اینکه مجموعه پدافند هوایی ارتش با ارائه آموزش‌های با کیفیت و طرح‌ریزی‌ سناریوهای عملیاتی بسیار قوی در رزمایش‌های مختلف، آمادگی پاسخگویی به هرگونه تهدید در هر سطحی را دارد، تصریح کرد: پیشرفت های چشمگیر و خودکفایی در زمینه های مختلف به ویژه در حوزه تجهیزات دفاعی و بومی ماحصل تلاش شبانه روزی کارکنان متخصص و فنی این نیرو است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد