جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

پنجمین رزمایش فدائیان حریم ولایت در اصفهان آغاز شد

رزم هوایی "میگ 29 " و "f14" در قالب کشور دوست و دشمن/انهدام اهداف زمینی با شلیک موشک و راکت‌های جنگنده‌های نهاجا 

 

پرواز جنگنده‌های "سوخو 24" حامل موشک‌های جنگی با هدف انهدام اهداف زمینی در منطقه عمومی رزمایش فدائیان حریم ولایت.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت 5، صبح روز گذشته با رمز مقدس یا علی ابن ابیطالب(ع) در منطقه عمومی اصفهان با شرکت کلیه پایگاه‌های شکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با محوریت پایگاه هوایی شهید بابایی آغاز شد.

رزم هوایی "میگ 29 " و "f14" در قالب کشور دوست و دشمن صورت گرفت. باندهای هوایی فرضی توسط هواپیماهای صاعقه مورد اصابت قرار گرفت و جنگنده f7 در گام بعدی وارد عمل شد و مراکز واقعی در منطقه رزمایش همچون پست فرماندهی، ستاد و فرماندهی و محل تجمع را مورد اصابت قرار داد. 
انجام ماموریت‌های رهگیری هوایی و تیراندازی هوا به زمین توسط جنگنده‌های "F5"، "میگ 29" و "صائقه" علیه مواضع از پیش تعیین شده و انجام عملیات‌های انهدام اهداف زمینی با بمب‌افکن‌های راهبردی "سوخو 24" و "F4" با حمل انواع موشک‌های بهینه شده که از سوی متخصصین نهاجا انجام شده بود، آماده بهره‌برداری و تست عملیاتی شده است، اهداف زمینی را با موفقیت منهدم کرد.

عملیات مقابله با تک شیمیایی و میکروبی در منطقه عمومی پنجمین رزمایش فداییان حریم ولایت صورت گرفت. علاوه بر این عملیات امداد و نجات در منطقه عمومی رزمایش انجام شد. 

آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با حضور در جمع فرماندهان و رزمندگان شرکت کننده در رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش گفت: رزمایش های نیروهای مسلح علاوه بر نمایش قدرت بازدارندگی نیز ایجاد می کند.
در دومین روز رزمایش فداییان حریم ولایت، عملیات جابه‌جایی سریع محموله‌های رزمی با بالگردهای شنوک صورت گرفت.
عملیات موفق فرود چتربازان تیپ 65 نوهد در منطقه عمومی رزمایش انجام گرفت. 

تا دقایقی دیگر پرواز عملیاتی اسکادران جنگنده راهبردی "سوخو 24" انجام خواهد شد. در این پرواز، جنگنده‌های "سوخو 24" حامل موشک‌های جنگی با هدف انهدام اهداف زمینی در منطقه عمومی رزمایش صورت می‌گیرد. 

در روز دوم پنجمین رزمایش مدافعان حریم ولایت، امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی جانشین فرماندهی کل ارتش و حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا در محل رزمایش حضور یافتند و به پرسنل نهاجا خداقوت گفتند.

در دومین روز از رزمایش هوایی فداییان حریم ولایت، اهداف ثابت و متحرک هوایی و زمینی مورد اصابت انواع بمب ها و راکت های وسایل پرنده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد