جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

کاهش توان «دفاعی»کامل کردن جدول غربی‌هاست

مراسم پنجمین یادواره شهید حسن طهرانی‌مقدم

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخی باید مواظب باشند که کاهش توان دفاعی خواسته غربیهاست و نباید جدول آنها را کامل کرد.


  سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در مراسم پنجمین یادواره شهید حسن طهرانی‌مقدم که عصر امروز (دوشنبه 24 آبان‌ماه) در آمفی‌تئاتر مرکزی دانشگاه امیرکبیر برگزار شدبا بیان اینکه ما باید به میثاقمان با شهدا و امام پایبند باشیم، گفت: وظیفه ما  این است که قدرشناس خون شهدا باشیم زیرا این کشور قدمگاه شهدایی است که جان خود را برای آزادی و امنیت کشور فدا کردند. 

سردار حاجی‌زاده با اشاره به اظهارات  برخی که می‌گویند «ما باید به سمت غرب برویم و سازش کنیم» گفت: من به کسانی که این تفکر را دارند می‌گویم شما یک نمونه بیاورید که کشوری با نزدیک کردن خود و سازش با غرب مشکلاتش حل شده باشد. 

وی با اشاره به برنامه اصلی آمریکا در منطقه گفت: آمریکا در منطقه برنامه‌های متعددی دارد که یکی از آنها از بین بردن ارتش کشورهای اسلامی است. 

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با طرح سوالاتی مبنی بر اینکه چرا آمریکا و ناتو ارتش لیبی را از بین برد؟ اکنون ارتش سوریه کجاست و چرا سلاح‌های استراتژیک سوریه را نابود کردند؟ کارخانه‌ای که ایران در حلب برای تولید موشکهای زمین به زمین ساخت اکنون کجا هستند؟‌چرا ارتش عراق رو به نابودی رفته است؟، گفت:معادلات آمریکایی‌ها با پذیرش قطعنامه در جنگ تحمیلی به هم ریخت.

سردار حاجی زاده خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها می‌خواستند جنگ ایران و عراق آنقدر ادامه یابد که هر دو کشور از لحاظ ادوات نظامی و توان دفاعی ضعیف شوند. 

وی با اشاره به بحث مقابله با جریانهای تکفیری و داعش گفت: در این بحث مقام معظم رهبری فرمودند که حضور ما باید مستشاری و غیرمستقیم باشد. 

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با اشاره به سخنان برخی در کشور راجع به توان دفاعی ما صحبت می‌کنند گفت: برخی باید مواظب باشند که کاهش توان دفاعی خواسته غربیهاست و نباید جدول آنها را کامل کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد