جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

اقتدار هسته‌ای صیانت آفرین است/ اعلام کرده ایم که به دنبال ساخت بمب نیستیم

همایش تقدیر از تلاشگران دستاوردهای موفق ارائه شده در سالروز ملی فناوری هسته‌ای سال ۱۳۹۸ با حضور علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، معاونین، مدیران و مسئولان ۱۱۴ پروژه از مجموعه سازمان انرژی اتمی ایران روز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن شهید دکتر شهریاری خوارزمی این سازمان برگزار شد.

اقتدار هسته‌ای صیانت آفرین است/ اعلام کرده ایم که به دنبال ساخت بمب نیستیم
در این همایش معاون رئیس جمهور ضمن تقدیر از تلاش صادقانه و خالصانه تلاشگران حاضر در همایش، اظهار داشت: با شناختی که از روحیات شما عزیزان دارم گواهی می‌دهم برای رضای خدا، عزت ملت، تأمین منویات مقام معظم رهبری و خواسته‌های ریاست محترم جمهوری کار می‌کنید. تلاش‌های شما عبث و بیهوده نیست و این موضوع در ۲۰ فروردین امسال بخوبی نمایان شد. بدنبال بی درایتی و بی عقلی آمریکایی‌ها در ۱۹ فروردین که سپاه پاسداران را به عنوان گروه تروریستی خطاب کردند، واکنش‌هایی انجام شد و بیانیه‌هایی منتشر شد اما لازم بود واکنشی قوی و معنادار نشان داده شود. خوشبختانه این موضوع مصادف شد با ۲۰ فروردین و ما زنجیره ۲۰ تایی IR۶ را علیرغم میل برخی از کشورهای اروپایی رونمایی کردیم.  وی افزود: ملاحظه کردید که ریاست محترم جمهوری نیز در این مراسم خطاب به آمریکا و برخی کشورهای منطقه گفتند اگر بخواهید زیاده روی کنید، شاهد دستاوردهایی بیش از این خواهید بود. دستاوردهای ارائه شده در ۲۰ فروردین نمایش اقتدار جمهوری اسلامی بصورت واقعی و علی الارض بود و آنها می‌دانند یعنی چه.

صالحی خاطرنشان کرد: هفته گذشته در حاشیه دیدار با کارگران خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و شرح مختصری از دستاوردهای ماشین‌های پیشرفته سانتریفیوژ دادیم. ایشان ضمن ابراز خوشنودی فرمودند: "شما همچنان با قدرت به مسیر خود ادامه دهید". صنعت هسته‌ای برای معظم له بسیار حائز اهمیت است. در سال ۸۸ نیز که به اعتبار مسئولیت در سازمان خدمت ایشان شرفیاب شدم فرمودند: "صنعت هسته‌ای مرتبط با نظام است. دولت‌ها با سلایق گوناگون میآیند و می‌روند. نباید این صنعت دستخوش سلایق گوناگون شود و باید راه پایداری را بپیماید. لذا هرگونه تصمیم سرنوشت ساز در خصوص صنعت هسته‌ای باید با هماهنگی‌های لازم انجام پذیرد".

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد