جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

اختتامیه اولین دوره تربیت داوران مسابقات قرآن کریم نهاجا برگزار شد

 اختتامیه اولین دوره تربیت داوران مسابقات قرآن کریم با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی
 هوایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، حجت الاسلام والمسلمین کرمی مشاور رئیس عقیدتی سیاسی دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و جمعی از فرهیختگان قرآنی این نیرو در هتل نهاجا برگزار شد
#ارتش  در این مراسم حجت الاسلام قاضی ضمن تقدیر از عوامل برگزار کننده این دوره اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش علاوه بر وظیفه ذاتی خود، توجه ویژه‌ای به امور قرآنی دارد و در این راستا اقدام به برگزاری اولین دوره تربیت داوران مسابقات قرآن کریم کرده است.

وی افزود: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است کسانی که با قرآن مأنوسند به کمک قرآن حق را از باطل تشخیص می‌دهند و با معیار‌های و ارزش‌های انسانی آشنا می‌شوند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر آثار بیشمار مادی و معنوی انس با قرآن کریم در زندگی انسان ها، دفع فتن‌ها ها و افزایش آگاهی و بصیرت از مهم‌ترین آثار انس با قرآن کریم است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام کرمی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی قطعا بدون بیعت نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) رقم نمی‌خورد و این اتفاق باعث موفقیت‌های بعد از آن در عرصه‌های گوناگون شد.

وی افزود: اولین‌ها همیشه در نیروی هوایی ارتش رقم خورده است و تربیت داوران مسابقات قرآن کریم نیز برای اولین بار در سطح نیرو‌های مسلح در نهاجا انجام شده است. باید به این نکته اشاره کرد که با وجود بیماری کرونا و محدودیت‌های آن، این دوره به خوبی برگزار شده است.

حجت الاسلام کرمی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار اخیر با دانشجویان فرمودند که انتخابات پیش روی ما باید انتخابات پرشوری باشد، زیرا تلاش دشمنان ما بر این است که از شور انتخابات کاسته شود و علت آن هم عملکرد نامناسب برخی از مدیران کشوری بوده است و بالعکس در هرکجا که به فرامین و دستورات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عمل شده است پیروزی و اقتدار به همراه داشته است.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد