جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

احداث بیمارستان صحرایی در منطقه زلزله زده استان هرمزگان/

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، ضمن تسلیت به مردم داغدار و آسیب دیده استان هرمزگان، گفت : نیروی دریایی ارتش همچون گذشته همراه مردم بوده و با وقوع زلزله صبح امروز تیم‍های تخصصی امداد و نجات به محل حادثه اعزام و مشغول امداد رسانی شده‍اند.

به گفته دریادار ایرانی منطقه یکم دریایی با احداث بیمارستان صحرایی در منطقه در حال انجام خدمات درمانی و بهداشتی به آسیب دیدگان حادثه است. همچنین آشپزخانه صحرایی این نیرو با طبخ غذای گرم به ارائه خدمت به مردم می‍پردازد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: بالگردهای نیروی دریایی ارتش نیز آماده انتقال تجهیزات و نیروهای بیشتر در صورت نیاز به منطقه هستند.  

رئیس ستاد بحران ارتش همچنین اعلام کرد که به یگان‌های مستقر در مناطق جنوبی اعم از یگان‌های دریایی، هوایی، پدافند و زمینی ابلاغ شده کمک‌رسانی به مردم عزیز و آسیب دیده را با هماهنگی ستاد بحران منطقه انجام دهند.

بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور، ابتدا ساعت ۰۲:۰۲ بامداد زمین لرزه ۶.۱ ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری زمین شهرستان های بندر خمیر و بندرلنگه را لرزاند و سپس ساعت ۰۳:۵۴ زمین لرزه ۶.۱ ریشتری دیگری در عمق ۲۸ کیلومتری زمین حوالی بندر کنگ را به لرزه در آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد