جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

بازخورد رزمایش مشترک ارتش در فضای مجازی +تصاویر


‌

کاربران فضای مجازی در توئیتر، از این رزمایش شگفت زده شده و ضمن اشاره به تسلیحات بکار برده، آن را ضامن اقتدار کشور و خشم دشمنان جمهوری اسلامی قلمداد کردند.

رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران، از هفته دوم دی ماه در منطقه جاسک، شرق تنگه هرمز تا مدار ۱۰ درجه شمالی در اقیانوس هند آغاز شده و بخشی از یگان‌های پیاده، زرهی، مکانیزه نیروی زمینی، سامانه‌های پدافندی شناورهای زیرسطحی، سطحی، پروازی و تکاوران نیروی دریایی ارتش با پشتیبانی پهپادها و جنگنده ارتش با شعار محوری «خودباوری، اقتدار، امنیت پایدار» در آن حضور دارند. 

کاربران فضای مجازی در توئیتر، از این رزمایش شگفت زده شده و ضمن اشاره به تسلیحات بکار برده شده، آن را ضامن اقتدار کشور و خشم دشمنان جمهوری اسلامی قلمداد کردند. این کاربران مدعی شدند تصاویری که در سینمای هالیوود ساخته و منتشر می شود، اکنون در این رزمایش مشاهده شده و این تسلیحات توسط جوانان ایرانی ساخته و استفاده شده است.

این عملیات با توجه به تمامی ظرفیت ها و توانمندی های هوانیروز ارتش، برای نخستین بار توسط بالگردهای تک‍اور و شکاری هوانیروز در سواحل مکران به صورت مشترک با هوادریا با بالگردهای هوانیروز انجام شد. گفتنی است؛ هوانیروز ارتش در تمامی عملیات ها اعم از آبی و خاکی، عملیات رزم شبانه، تسلیح بالگردها و تیراندازی شبانه و... را در رزمایش‌های گذشته با موفقیت انجام داده است.

در ادامه واکنش توییتری ها به این رزمایش را مشاهده می کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد