جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

تحرک نیروی زمینی در سطح ارتش‌های دنیا کم نظیر است

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقدامات این نیرو در راستای ارتقا توان رزم، گفت: برابر اوامر فرمانده معظم کل قوا موضوع تحرک یعنی قدرت انتقال و جابجایی سریع، به موقع و صحیح، یکی از اهداف نیروی زمینی است که بتواند تا جایی که ممکن است قدرت تحرک و انتقال خود را چه در زمین و چه در هوا بالا ببرد، که تأکید ما بیشتر بر تحرک فوق سنگین یعنی جابجایی تانک‌ها و ادوات نظامی فوق سنگین است.  

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته و به‌خصوص امسال در نیروی زمینی با ابتکار فرماندهان و کارکنان، موفق شدیم یک رکورد بی نظیر را در ارتقای تحرک ثبت کنیم. امروز نیروی زمینی تحرک خود را به مرز ۹۰ درصد نزدیک کرده است که در ارتش‌های دنیا کم نظیر است.

امیر سرتیپ حیدری گفت: در این حوزه ما تلاش کردیم با توانمندی متخصصان داخلی، جهاد خودکفایی و با همکاری صنعت دفاعی کشور تجهیزات و سلاح‌های خود را روز آمد کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: با اقدامات انجام شده توان رزمی نیروی زمینی ارتش به نحو چشم‌گیری افزایش پیدا کرده است و در این حوزه به بالاترین دستاورد‌ها رسیده‌ایم. البته موفقیت امروز را مرهون تلاش و زحمات همه فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی ارتش هستیم.

#ارتش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد