جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

دستاورد‌های جدید دانشگاه هوایی شهید ستاری رونمایی می‌شود

امیر سرتیپ خلبان علی‌اکبر طالب‌زاده معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش برای مقابله با دستاورد‌های جدید دانشگاه هوایی شهید ستاری رونمایی می‌شود هرگونه تهدیدی آمادگی دارد و در رزمایش‌ها تنها گوشه‌ای از توانمندی این نیرو به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه هرگونه سرمایه‌گذاری در حوزه علم و فناوری موجب پیشرفت و موفقیت ما خواهد شد، عنوان کرد: نیروی هوایی ارتش همچون سایر نیرو‌های مسلح، قرارگاه‌های علوم نوپدید را تأسیس کرده است.  

امیر سرتیپ طالب‌زاده با بیان اینکه دانشگاه هوایی شهید ستاری یکی از خطوط مقدم نیروی هوایی ارتش در بخش علم و فناوری است، گفت: ما قرارگاه‌هایی را در حوزه‌های هوش مصنوعی، کوآنتوم، جنگال (جنگ الکترونیک) و سایر فناوری‌های روز دایر کردیم و دانشگاه هوایی شهید ستاری در این حوزه‌ها پیشرو است؛ همچنین این دانشگاه دستاورد‌های بزرگی در زمینه علوم روز داشته که قطعاً در برنامه‌های مختلف از آن‌ها رونمایی می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به خدمات‌رسانی نیروی هوایی ارتش به مردم گفت: نیروی هوایی در کنار سایر نیرو‌های مسلح در تمامی زمینه‌ها در حوزه خدمت‌رسانی پیشگام است.

       

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد