جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

۱۲ نوع پهپاد انهدامی و رزمی وارد سازمان رزم ارتش می‌شود

امیر علیرضا شیخ، سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر سیما گفت: در ادامه فاز۱۲ نوع پهپاد انهدامی و رزمی وارد سازمان رزم ارتش می‌شود تاکتیکی رزمایش در مرحله دوم وارد فاز عملیاتی شدیم.

وی افزود: ما روز گذشته هنرنمایی پهپاد ابابیل ۵ را در شناسایی داشتیم همچنین، روز گذشته عملیات رهگیری و انهدام بسیار خوب پهپاد کرار را داشتیم همچنین پهپاد کمان ۱۹ نیز با قابلیت جنگال هواپایه رونمایی شد.  

سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش بیان کرد: در ادامه رزمایش و در ادامه فاز تاکتیکی مرحله نهایی، آزمایش توان عبور از کمند تور‌های جنگالی و سد‌های پدافندی پهپاد‌های آرش و کرار را داریم که قرار است از نقاط مختلف کشور به پرواز درآمده و در پرواز‌های گروهی در نقطه مشخص و زمان معلوم فرود بیایند.

امیر شیخ در تشریح سایر جزئیات مرحله نهایی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش گفت: به چالش کشیدن توانایی پهپاد‌ها و پرنده‌های ما در محیط اخلالی جنگالی در صحنه رزم اهمیت دارد. در این مرحله از رزمایش قابلیت آفندی پرنده‌های خود را در مقابله و مواجهه با سامانه‌های اخلالگر آزمایش می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز در فاز نهایی رزمایش، ما با هدف قرار دادن اهدافی که در منطقه رزمایش کار گذاشته شده در مکان و زمان واحد قابلیت جدیدی از توان پهپادی ارتش را به نمایش خواهیم گذاشت.

سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش تصریح کرد: در این مرحله ۱۲ تایپ پروازی مختلف انهدامی و رزمی ما از پرنده‌های مختلف که در قالب کلی قریب به ۲۰۰ پرنده سازماندهی شده به مرحله آزمایش در خواهد آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد