جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جنگ غزه جبهه حق و باطل را به وضوح نمایش گذشته است

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده جانشین رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح در آیین تجلیل از نخبگان طرح پهپادی هوا به هوایجنگ غزه جبهه حق و باطل را به وضوح نمایش گذشته است «رسول» که در دانشگاه خاتم الانبیا نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: این موفقیت را به کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم.  

وی ادامه داد: جنگ مفهوم خشن و تنفرآمیزی دارد، اما چاره‌ای نیست و ما باید آماده باشیم، ماهیت جنگ در طول تاریخ حفظ شده، اما مفاهیم آن تغییر کرده است و ما شاهد مفاهیم، چون جنگ هیبرید و جنگ الکترونیک هستیم و می‌بینیم جنگ ابعاد مختلفی به خود گرفته است و ما که در شرایط زیل شرایط جنگ فعالیت می‌کنیم باید از فناوری‌های نوین و جنگ‌های آینده غافل نشویم.

امیرسرتیپ نصیرزاده آینده پژوهی را یکی از اولویت‌های نیرو‌های مسلح دانست و گفت: ما باید در هر سطحی به ماموریت خود فکر کنیم و با تمرکز و کار علمی به دنبال حل مشکلات و مسائل کشور باشیم.

جانشین رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: در همین جنگ غزه می‌بینیم که راکت‌های ارزان قیمت مقاومت چگونه سامانه بسیار پیشرفته و گران قیمت گنبد آهنین را به چالش کشیده است.

وی ادامه داد: جنگ غزه جبهه حق و باطل را به وضوح نمایش گذشته است و مردم فلسطین با تجهیزات محدود هیمنه یک ارتش مدعی را از بین ببرند و در مقابل آن‌ها با ناجوان مردی و با استفاده از تسلیحات ممنوعه مردم بی دفاع و مظلوم غزه را به خاک و خون می‌کشند و بزرگترین جنایات علیه بشریت را انجام می‌دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد